Followers

Dec 18, 2010

(^_~)



Sekarang maseh tengah mencuba,agaknya dia perasan tak?huhu..tak kott,da happy dgn his lady..bgus laa,aku pon tak nak laa ganggu.Yelaa,lagipun tak sedap laa ganggu orang punya.Takot timbul cerita yang tak patot je.Dalam aku fikirkan semua ni,macam2 yang dah aku wat.Tadi bincang ngan chuu n ekin sal perkahwinan.Hakhakhakhakhak..kelakar giler!jadi panass n tegang laa jugak dapo tadi.Mana tak nye,masing-masing menegakkan prinsip masing-masing dan sibuk kuatkan pendapat sendii.Termasuk laa aku.huhu.


"chuu..kau dah sedia ke nak kawen dengan uncle tuh?mak bapak dia ok da..?"ni laa ayat pencetusnya perbincangan nih.Bermula dengan kepoh-kepoh dorang laa nak g umah keje kawen tengah hari tadi.Dalam sibuk-sibuk tanya nak pakai baju apa pai laa jadi isu ni.Lebih jelas lagi sebenarnya tentang MERTUA vs MENANTU laa.hahahaaha.Ekin kata,"tak baik chuu.. kan ko nak kawen dengan anak dia.Nak tak nak kau kena laa redha pastu amek ati mak bapak uncle.Nanti tak bagi kawen pulakk."yang aku plak sibuk mengiyakan,"ha'a chuu..kan tuh mak bapak dia.Bila kita kawen kan kita umpama anak perempuan pada mak bapak laki kita tuh..barulaa ada keredhaan rumahtangga.hahahahaha..."peh,kena sembur siot dengan chuu."Oitt..kau orang ingat aku nak sangat ke macam nih?sapa suruh mak bapak dia tak suka aku,sapa suruh dengar cakap c Mida(aku pon tak tau,yang penting mokk cik ni kepoh) tuh sangat.Tak nak senyum kat aku kan bila aku senyum.Haa...jangan marah laa kalau nanti aku kawen nak sayang anak aku iaitu cucu dorang lebeh-lebeh.Tapi tak suka aku,anak aku sibuk nak ulet.ta payah,,"haa amekk!hahahaha..Tapi betul gak apa chuu cakap.Dari situ laa kita leh tengok dia sebenarnya menjaga maruah dia,"dah orang tak suka.Tapi aku sayang anak jantan dia,sapa suruh nsem sangat."huhu..tuh laa yang dia selalu tegaskan.Sayang betul chuu kat Uncle.ikotkan maa cik aku tuh lawa,takat nak yg charming2...petik jari,deret laa.tapi dia memang sayang uncle laa.Semuanya sama-sama.


Bagus betul kan?lama tuh dorang couple.Doa aku,moga2 MERTUA vs MENANTU nih tak terjadi laa kat chuu.Dah penat dah dia sedey.Ketawa dalam sedey.Aku hope mak bapak dan keluarga uncle boleh terima dan sayang maa cikk aku tuh.Dia perfect pada aku.Rugi laa sapa tolak dia..huhuhuhu~Aku tengok dia tunjuk cinta n sayang kat uncle ni laa yang dapat buat dia happy.Macam-macam dia dah dapat,cukup laa.Janganlaa dia terduga lagi.Aku bangga aku ada maa cikk macam tuh.Dan yang pasti orang lain jarang ada maa cikk macam tuh.Bonuss,uncle kitowg pon layan kpale bebb!huhu~syokkk!