Followers

Dec 25, 2010

The HEARTBREAKER

 
HUHUHUHU~TAH PAPE..
waktu-5.35p.m
Tempat-WETEX PARADE


hahahaha..hari ni aku gi wetex lagi.Tapi jst wearing yg sempoi2 jee.Yelaa layankan adek aku n Annyss ar tadi.Naseb baek aku ada sepupu yang ada lesen.Nak tunggu aku lambat agi laa.hahaha..Dalam tengah jalan-jalan gelak2 tuh..Jumpa lak slah sorang ahli SI GILER2.hakhakhak.Tah pape,tapi tadi nampak dia aku cam ta de pasaan dah.Biarlaa kan..Nama ponn SI GILER2 kan?confirm balikk ngadu.Tapi tadi dia try senyum kat aku,so wat pe naa fikir-fikir.SENYUM JE LAA SIKET.Jangan orang kata aku tak professional or tak matang.Masing-masing dah ada life masing-masing pas nih.Lantak kau la labu...Yang penting aku dah haappy dengan hidup aku sekarang.LOVE YOU MOM,DAD n the GACHO's!!!!!


Dah tadi tuh satu hal n satu orang aku jumpa ada sorang lagi yang pernah wat aku Speechless then felt so terrible..wakakakaka~poyo giler ayat ni an?tapi betul ar..Mamat nih nama dia MOHD FAIZ BIN ISMAIL.Nsem doee dia!duhhh..mmang wat aku flirt giler ar dlu.Puas gakk usha then hampir dapat tapi tiba2 dia ada gf laa.Still sayang kat Gf dia.Haaaaaaaa!dari dia laa aku kenal,kawan n pai da tersayang daa kt MOHD NOR FIRDAUS tuh.hahahahaa.Memang kau pernah wat aku betul2 frust tapi thank to ALLAH laa kan coz aku bukan jenis kalau kecewa,betul2 pai bunuh dri pee semua.Thanx coz kau kenalkan aku kat Kopak.Sekarang sayang giler kat dia!ngeheheheh..Dan paling penting aku dah bolehh lupa kan kau.Tau takk?Masa tengah gilakan kau,semua jantan aku ta pandang doe.Aje giler?Aku..Syenda ni doe!Leh ta pandang jantan?kakakakaka..Ni semua gara2 kau laa.Flirt kat kau laa ajar aku apa tuh makna sayang.Betul kau cakap," SAYANG TAK SEMESTINYA KENA BERSAMA,CINTA TAK SEMESTINYA MEMILIKI " .OKeyy..sekarang aku admit.Walaupun dengan Kopak sekarang aku taa laa jamin dia sayang aku.Cuma pengalaman yang dah kau bagi kat aku betul2 akan wat aku sentiasa kemungkinan.Emmmm..Tadi,25 DISEMBER 2010,aku nampak kau lagi.Kau pandang aku cam ada benda nak cakap.Nsem doee kau tadi....(>_<) huhuhu..suka!Tapi tuh laaa..aku just leh cakap kau nsem,sebab masing-masing dah ada psgn masing-masing.Wish kau happy2 selalu k bro?Sebab bila aku sayang orang akan aku sayang pai bila2..Walaupun sebagai seorang kawan..deal?heheheheh..yeaahhh,cool..~


So FAIZ ISMAIL tuh laa heartbreaker aku.Jangan korang terkejot.Pada aku dia nsem laa.Tapi pada korang aku ta tau laa.Hahahaha..Lain orang lain citarasa.ea?Ishh!nih kalau Paa cikk Sayang aku tau..mati aku kena nganjeng ni kunk..Cam biasa,CINTA LAMA BERPUTIK KEMBALI..Otakkk arh!Haahhaha..nonsense..kn?????