Followers

Dec 25, 2010

jaga Pesakit??


Menjaga pesakit?Itulaa yang aku buat semalam,25 disember 2010,.Semua nih bila aku dengan anyss gi jaga mak cherry ar.Hahahahaha.Dok spital?bosan.Penat.Dan tak tau nape tak leh stop lapar!hahaha..Asek lapar je kitaorang.Mungkin faktor sejuk laa kot~hahahaah..


Cakap sal mak Cherry yang jadi pesakitnya,emmm..Mak dia Kena Effection kat pundi kencing.Tak terok laa kot?Then dengar crita Mak dia suspect Diebeties.Huhuhuhu~tuh laa..kalau minum mesti kna lbih manis.Kan daa..Hope semuanya ok laa kan?Masa mula2 masuk,semua risau.Dengan family aku skali.Mana tak nya,mak besties tuh doe!So aku pon gi laa mintak kbenaran mak bapak aku untuk gi sna teman Cherry jaga mak dia.Selain jaga mak dia macam gak kitowg dapat buat.Dapat merayap n dapat gak pengalaman yang kitowg nakkkkkk sangat uh kan.JALAN WITHOUT FAMILY.Yeaahhh..ada dak suka laa kot.Tapi aku?takot doe..Cam2 orang aku nampak n terserempak.Jadi takot laa aku.Yang penting aku dapat spent time bertiga jee dengan ANNYSS n CHERRY.huhu..Kitowg daa macam pelancong daa.Mana tak nya..siap bwak pyung aw.!jangan men gile bhaii..hahahah..Tapi Best r!walaupun gi sana bukan niat nak travel2.Dapat gakk curikk2 peluang.


After that blik Ward then jaga mak Cherry n borak dengan parents dia.Mak dia makin sihat n mungkin mak dia buat2 sihat sebab da rindu kat shamer kott.Yelaa..dak kecik tuh dah berapa hari tak jumpa mak dia.Kalau aku?Aku pon ta nakk dok spital lama2.Kepala memang fikir anak je kot time tuh.Itu laa Ibu kan?Tetap wat2 sihat walaupun maseh sakit demi anak dan suami yang ada kat sisi.Kan?Betul takk?


Pehhh!aku tengok nurse nih men cucuk jee ubat kat tangan.takot laa doe..Then kat salur air kat tangan uh nmpak ada darah sebab terslah cucuk.Ngeri bhaiiii!Mak dia pai gget bbir aw tahan sakit.Lagi pun semua cakap if masuk ubat cucuk memang sakit.Ish!Ta nak ar masuk spital.tah pape.Aje derita ea?Macam mana alaa an aku tengok orang2 yang asek ulang alek masok spital ni leh relax je?Aku maksudkan Mat Rempit laa.Ada plak jenis,ta masok spital sbulan skali ta sah!huhuhu..Macam tuh pon ada kan?Tobat laa doee..Ta sanggup aku tgok..Ye ar..aku nasehat je..lalalalala..


Dalam jaga Mak si Cherry nih,baru laa aku tau pe tuh sabar.Kena la ada pengalaman nih.Kalau tak nanti suasah.Kot2 kaum keluarga aku sakit n d'tahan ward da ready n bersedia laa kan nak stay at nite menjaga Pesakit.Kan?Tahan kerenah dorang laa yg paling penting!maybe sometime you should try laa jaga orang sakit..Ok laa pada aku..