Followers

Dec 9, 2010

~Kenapalaa Kau Semua nii Tak Paham~

Kenapalaa semua jadi makin rumit?Aku kan da cakap,aku tak kan mengamuk kalau tak de yang usek aku dulu.Kenapa Awak Semua mseh tak paham ape sebab semua ni jadi.Awak semua usek aku dan mntak aku diam.K,aku da buat apa Awak Semua nak.Sebab aku tahu tak kemana semua ni,Tapi Awak semua kena tahu kalau aku je yang nak CuCi tangan tapi Kaum aku yang lain masih tak nak,Itulah yang d'perkatakan pasal hak.Aku tak kan melenting walaupun yang Awak Semua crik hal tuh Kawan2 aku.Tapi sampai masa Awak Semua sentuh dan sakitkan Kaum aku..Baru aku akan bagi respon yang paling Positif.Fikirlaa sendiri,Awak semua mesti faham.Awak semua Cakap-cakap hal Kami,kat FB kat Bloggie.Kenapa Awak?Awak sepatutnya bersemuka dari kali pertama kami MENGANJENG Awak Semua.Tapi awak tunduk tunjuk Awak Semua memang salah?Berani kerana benar,Mungkin aku dulu pada Awak Semua sgt sial tapi Awak kena faham ape itu perubahan.
Setiap orang ada hak dan kebebasan untuk bersuara.Ada hak dan cara tersndiri untuk pertahankan diri serta harga diri.Awak Semua yang dah jatuhkan hak itu sewenangnya.Tak perasan ke?Kalau Awak Semua rasa aku ni macam hape.k,up to you.Awak semua kata aku ramai yang tak suka,yee..Tapi aku tak pernah kisah.Bia laa,hak masing-masing.Aku memang tak perfect dan aku memang kerek.Tapi aku tak pernah guna bahasa Lucah ataupun yg kasar bila berkomunikasi dengan orang lain mahupun sahabat sendiri.Tak perlu lah bukak pekung kat dada.Tak baik bgi orang lain mengaibkan kita.Tapi kalau Awak Semua da tunjuk life keaibban tu,DON'T YOU EVER BLAMMING OTHERS PEOPLE.That's your own fault.

Awak Semua ni bertudung,tunjuklaa contoh yang baik pada aku yang pakai baju sendat dan tak cukup kain ni.Tapi Awak Semua sendiri buat yang tak senonoh depan awam.Patut ke Awak?Sedarlaa Awk..kita semua tak perfect.betul tak apa aku cakap?lastly,when you start a game you should be finish it nicely.Adat hidup,kalau tak de yang mengalah demi satu Ending yang baik..Awak semua tahu ape maksud aku.PUNGPANGPUNGPANG,choose it.Aku cuma meluah dan aku BERHAK ATAS BLOGGIE aku.Itulah bezanya KITA.

!Buat Pembaca,Aku perlu pendapat sebab aku tak suka judge tanpa sebab yang kukuh dan kenali seseorang tu.~  !