Followers

Dec 30, 2010

Letter Untuk Sesiapa yang Rasa Bertanggungjawab

Dear Reader..

  

Hari ni aku nak tulis surat untuk kau semua dan Lovely Bloggie ponn nih untuk anda.Macam2 aku nak tulis hari ni.Aku nak cakap sal jangan,Mesti,Harap,Tolong dan Paling penting Amaran Kepada Reader yang tertentu.Aku nak mula dengan apa ye?Ikotkan dalam kepala,nak buat karangan macam masa sekolah dulu.Masukkan semua 5W dalam setiap perenggan yang akan kita bincangkan.Hahahhaahah..Tapi takkan laa aku nak buat cam tuh plakk kan?Ok ta pe..Aku cincai But Padat okayy?
Firstly aku nak cakap sal Amaran.Haaa..Nih aku tak tau laa amaran nombor berapa aku nak labelkan.Tapi Amaran nih Semua Reader patott amek tahu bila singgah kat Bloggie Pages aku nih.Ok?Aku nak bagi amaran kat korang semua reader yang rasa-rasa nak mencabuli Blog aku nih.Tak payah laa nak cuba2 buat atau amek yang korang rasa tak umum sebab aku tak pernah buat macam tuh kat sapa.Yang terdekat dengan aku kalau ada yang pernah buat kat mana2 reader yang sedang baca post nih korang fikirlaa..Dia dia.Aku is aku.Bila aku tak Copy n Paste korang punya things,korang taa perlu laa nak susah2 buat macam tuh bila tengok blog aku ye.Get it?


Secondly is tentang Mesti.Haa yang kali nih korang my beloved Reader's mesti buat tiap kali singgah kat pages aku nih..Benda yang korang mesti kena buat adalah senyum dan faham betul-betul apa yang aku bebelkan. Nama ponn Bebel kan?So...faham laa tentang BLOG AKU SUKA HATI AKU LAH NAK BEBEL APA.Kalau nak baca,bacalah.Kalau taa nak aku taa paksa.Yelaa...dah orang tak suka tak kan nk paksa.Aja gila koooo...hahahaahah~


Then tentang  Harap.Bila korang dah baca dan senyum tuh kan.Korang tinggalkan laa reaksi kat table bawh blog post aku tuh.Yelaa..bagilah reaksi siket.Bila ada yang bagi reaksi walauponn bukan cmments.tanda reaksi tuh ponn dah cukup untuk bagi semangat kat aku untuk membebel lagi.hehehehhe..Pelik kan aku?Tapi nih laa yang aku harap all reader yang da baca buat pas tengok pages aku nih.Tak susah kan apa yang aku mintak nih?


Lastly is Tolong.Hahahaha.Awal-awal lagi tadi aku dah bagi amaran kan?Kali nih aku nak mintak tolong pulakk.Tolong laa follow blog aku sebab jangan risau nanti aku akan follow korang semula.Ok?kau semua tolong aku,aku tolong laa korang.Nanti cun laa blog kita bila ada ramai follower kan?taa laa syokk sendiri jee bebel.Coz aku kalau boleh nak kongsi bebelan aku kat korang semua.Doakan aku dapat idea yang lebih bagus dan membangun untuk blog aku dan semua reader nanti ok?Aku tak nak laa blogg aku nih asek crita salk prvcy aku jee.Tak best laa.Betul tak?So..I hope you guy's faham apa yang aku tulis dan mintak nih.Tak susah ponn kan?