Followers

Dec 20, 2010

Mesti!

Yeppppppppppaaaaaaaa!!
huhuhu..aku da abez exam doee..Bermula laa k'hidupan aku tang akan merasakan dirinya cukup besar!ahahahhaa..mana leh macam tuh kan?Aku baru nak start idop yang penuh extream nih doe..Yellaaa..dai sini laa kita dapat tengok ketahanan mental&fizikal kita cukup kuat ke takk nak m'hadapinya..huhuhu~

Pas ni aku dikk rumah je laa kan?tlg Chuu wat keje rumah hari2.nak wat cm ner,kna laa bgi khidmat sebelum aku kluar gi continue study.Kan?bukan apa sangat punn.aku mesti lehh wat punya laa!hope aku dokk umah ni jee aku leh laa buktikan yang dokk umah bukan takkay leh gemokk tapi akan aku buktikan dokk umah laa akan wat aku naik menyampah tgok makanan sebab aku masak confirm............!aku sampai takk lalu daa nak makan.btul taa..?Korang jangan ketawakan aku plakk sebab nih laa hidup aku.Aku haapy macam nih..Biaq laa orang lain sibokk carik keje kat luar tapi aku nak tolong mak aku kat umah.Kena sangat laa kan dengan pangkat ANAK SULONG pada mak bapak aku tuh.Huhuhu..so guy's!even korang rasa hidup aku nih macam membosankan,aku tetap akn wat paii laa nampak happy n happy alwys...!mesti!cabaran nih.....!