Followers

Dec 30, 2010

Really sad


Aku  tak tau nape aku sedeyh sangat sekarang nih.
Tiba2.Aku rindu sangat kat anys
dengan Cherry.Tiba2 aku rasa rindu gila.Tak tahan nak tanggung.Pas tu aku rindu kat DEAR.Tapi aku tetap jugak rindu kat kawan aku yang dua tuh lebih dari aku rindu kat DEAR.Kenapa 
dengan aku nih..Wey korang..balik laa..
Aku rindu kat korang sangat.Kenapa kita tak dapat nak jumpa nih.Baru macam nih jee aku da ta leyh nak kawal.Bloggie....Tekak aku saket..Macam nak demam.
Pastu aku asek teringat kat Cherry jee.Aku asekk ter'pk ksiannya dia sorang2 kat Hspital tuh jaga mak dia.
Dia bukannya faham sangat kadang2.Mesti dia bosan kan?ta de sapa nak layan dia crita..ngarot dengan dia untuk buat dia eppy 
bila rasa sorang2.Sorry laa..aku ta dapat ada dengan 
kau time nih.Aku ponn ad tanggungjawab aku sendiri kat umah nih.Nak gi 
tido dan lepaks kat umah korang cam selalu ponn da ta leyh 
suka2 je aku nak gi.Aku harap korang faham.
Aku hope korang tak pk yang buakn2 atauponn pk aku da ta nk tido 
umah korang lagi apa semua.Okkay?Kalau boleyh everytime 
aku nak dengan korang.Besarnya tanggungjawab lepas sekolah nih kan?Da ta leyh pk diri sendiri jee kena amekk port gak sal keadaan sekeliling.Annyss lakk dah happy dengan pakwe dia..
Yela da leyh selalu jumpa.Tak kisah sangat dah.Aku suka tengok dia happy.Tapi aku hope dia taa lupa laa kat aku dengan Cherry ni.
Kita tak sama~kan?Tak 
boleyy d'nafikan.

Chatting dengan kak Lynn ponn aku da touching sal hal kecik.Dia tak jawab soalan aku betul2.Aku tak marah tapi sedeyh sebab aku lupa lagi
yang aku dengan dia bukan macam dulu lagi.Semua dah berubah.Seiring dengan masa dan perkembangan dunia.
Tapi aku taa suka perubahan nih.