Followers

Dec 6, 2010

SESEORANG LAA KOTT


                           ♥ AHMAD SAFWAN a.k.a CHAK

 

Dia ni laa yang aku selalu fikirkan sekarang.Tak tahu knape..Dia seorang kawan dan teman yang baek..Boleh d'katakan aku sekarang memang percayakan dia.Dia teman aku bila DEAR aku ta dk der.Dia laa yang wat aku ketawa sebab dia kata,AKU CUTE WALAUPON GEMUK...hahaha..Chak...i dah mula sayangkan u..Jangan biar i sorang2 k....?LOVE YOU BEE..u la BFF i pling  segera..hahaha..

Aku tak nak hilang dia macam aku tak nak hilang anys n chery dalam hidup aku.Korang pnting doee...I LOVE U LAA SAYANG'S..huhuhu..Hope korang pon sayang aku jugak2  k.

CHAK...i tahu i tak patut manje2 dengan u..mengade ea i ni..?nyampah jee kan...?hmmm..i bukan pew,senang biler u layan i mcm tuh..=( ... tak pew kan...?

TAPI....GIRL U MSTI TAK SUKA KITA KAWAN KAN.........

 AKUILAH chak....

I akan cuba faham,...kot...