Followers

Dec 17, 2010

"sayang awak,bye.."








Emm..tiap kali kau cakap macam tuh je aku mesti teros ok kan segalanya.Sampai aku terpaksa lupakan yang aku ni sbenarnya tengah marah,merajuk or menyirap dekat kau.Huh!benci laa bila tiap kali macam nih..banyak makan hati kat kau.Tapi kau just cakap,"SAYANG AWAK,BYE..." duhyaii...perit betul tapi tak pe laa.Aku pon sayang kau.Terpaksa ikutkan sebab sayang kan kau.Terpaksa ketawa untuk kau tak bertambah penat untuk layan aku.Aku sayang kau laa yanggg..hmmm..cukup laa kau tau dan tak perlekehkan aku.Sebab aku da ta mau sedih or pendam lagi.Since kau datang dalam hidup aku,kau ajar aku ...yee...apa itu sabar.K..aku akan sabar selagi aku mampu.Perlukan pngorbanan kan?Tak pe laa MOHD NOR FIRRDAUS..  =(

"Baby i dont want get away....".thats ok dear..Sekarang betull2 bengang.Aku nak kau ada dengan aku.Macam2 jadi kat aku.Tapi aku takot nak bagitau kau.Aku kawan dengan ramai lelaki sekarang yangg...Tapi kau jangan risau aku tetap setia dengan kau,dorang just kawan.Tak lebeh pon dan tak kan lebeh pon k?Kau pon jangan lebeh2 k?percaya kau doe....=)