Followers

Dec 6, 2010

SEDAR TAK..



 Ini semua memang sesuatu yang kita semua suka buat dan lakukan.Akuilah wahai teman.Bak kata MAT REMPIT, "Benda sedap la kott,Sape ta nak..?" .Itulah yang sering dan oftenly kita semua dengar..kann?Percintaan sekarang tak lengkap tanpa CIUMAN laa..betul taa?Semua kawan aku sendiri akui, "Best doe.." .
Pada aku laa kan,mesti ke zahirkan apa yang kita rasa tuh pai t'jadi macam ni?
SEBAB tu la bnyk sangat perkara ni...;



                               KAMU SEMUA SETUJU TAK?   

 Aku memang setuju,Jangan persoalkan laa sama ada kerja siapa dan bagaimana pelakunya.
Sebab sekarang kebanyakkan ORANG DI LUAR SANA memandabg ini semua dengan remeh.WTF!!!!!!!Janganlaa kita moden sangat pai lupa hukum agama masing2 yang memang menentang gejala TAK BERMORAL ni.Pakai tudung kew tak,sama je s'stengahnya..dari situ cukup m'buktikan...hmmmmmm...Aku tak leh laa nk cakap.Aku pon tak laa alim sangat,tapi aku BERSYUKUR SEBAB TAK TERLIBAT. 
(Terima kaseh ayah..Mak..Cik cu..Busikin..Adik2..Chery..Anys & My love FERDAUS sbb kawal aku)

  
 Kesimpulannya