Followers

Dec 29, 2010

start!





 Yeah!Hari ni aku daa START b'kerja dgn bapak aku.Haaa..korg mesti taa percaya aku keje kan...?Alaaa..Besties aku jee yang percaya kott.Kalau "Selayang " ada dia ponn msti percaya.Sayang aku?hahaahha..lagi laaa dia asekk cakap aku anak manja.Taa payah kje ponn ta pee.PADAHAL????????huhuhu..no one's outside know me better..and that's true dude!tapi tuh laa hakikatnya..Bloggie3....kau percaya kann?Tapi korg mesti tertanya kan apa kerja yang aku buat sekarang?haaaaaaaaaa........adalaa.~






So...2011 will coming soon!yeahh~aku ponn dah ada aktiviti tahunan baru.No more latihan sukan awal tahun macam kat sekolah.No more lagi spott check besar2an.And paling penting aku daa ta payah fikir sal Kokurikulum!yeah!hahaha..Aku sekarang just kena bangun..kemas umah..jaga rumah sementara parents aku gi kerja.Chuu ponn da start kerja gak.Kerja baru dia nih laa kot permulaan hidup baru dia.kan?Tape yang kat umah ni akan kakak settlekan K chuu?P jee kje,t gaji byar bil p1.wakakakka..Mamposs aku kalau dia baca!huhuhu..Tapi tuh laa..Sementara aku tunggu result nih aku hope dapatlaa tolong mak bapak aku cket.Walaupon bukan dari segi duet.Aku akan jaga adik2 aku..rumah..harta ayah ngn mak aku sebaik mungkin dan lebih baik dari Chuu,.Yelaa..Kelak kita hidup kena berdiri atas kaki sendiri.Takkan nak harap orang je?Hidup dan masa depan orang kita kena fikir gak.Tak nak pai jadi macm nih lagi.Aku nak bangun dan buktikan aku bolehh gak bagi sumbangan yang membanggakan pada family aku.Chuu!kakak doakan chuu berjaya dan murah rezeki ok?Kalau Chuu tabah,kakak nak jadi lagi kuat dari chuu.So!wang wee!you're over!hahahhaha'....Love you laa Cikk chu!always!




AMARAN::

  • Jauhi Chuu
  • Jangan cuba lagi nak saketkan dia
  • Jangan ada sorng ponn anggap dia taa kuat
  • Sesapa ponn ta dee hak nak jatuhkan dia


 Jadi..Sekarang laa hidup aku bermula.Selangkah demi selangkah.Bak kat Chuu kat luar tuh ada banyak jalan.Jalan kat luar tuh bukan semua nya lurus.Macam jalan or lebuhraya.Taa straight kan..?Ada banyak liku..Ada banyak lobang..Tepi jalan tuh memang ada banyak bantuan yang kita boleyy dapat.Tapi bantuan tuh betul ke?Time tuh laa kita akan tahu apa maksud sebenar KEPUTUSAN YANG BETUL.Aku harap aku akan ingat semua nih pai laa bila2.Haa..sebab tuh laa aku bangga ada Chuu..Walauponn dia GILA2 dan nampak macam TAK MATANG..Cam TAK TEGAS..Tapi dia da yang orang lain ta de..KETERBUKAAN FIKIRAN ALAA KLASIK DAN PENUH DENGAN KETIMURAN.hahahahhaa..korg faham2 laa sendiri.Cam ayat dia.."AKU KAN HEBAT,JANGAN BOHONG AKU LAA..."hahahahah..Dan aku just cakap,"CHUU KAN INSPECTOR GADJET..!"


Antara dua??...


....YOU HAVE YOUR OWN CHOICE....