Followers

Dec 16, 2010

tahu tak?????


Emm..agak2 dia tahu tak yang aku rindu kat dia?OOOOO....tidak!pinjam bahu!nak nges...emmmmm..dia call kata demam,so..tak kan laa aku nak mengamuk.Kesian dia..Tak pela awak,saya cuba faham.Tapi siapa nak faham feeling saya plak?...








Sayang..tau takmacam ni laa saya rasa..Tapi kau tak tau.Aku just boleh bebel kat bloggie je..Nasib la ada bloggie.kn Bloggie?emmm..Saya rindu kat awak.Ingat tak AHMAD SAFWAN?hmm..jelez tau saya bila tengok dia happy je dengan amy.Saya tak kata saya tak happy dgn awak,tapi saya rindu awak sangat2.emmmmmmm.....Zenny,da lama tak tengok dia..bila aku nak tengok kau lagi?Jaga laa tuan kau baek-baek k?Soh dia makan ubat n blik awal kalau keja.k Zenny......?




Kau jaga diri baek-baek k sayang?Aku percaya kau..cuma aku asekk merengek sebab aku memang rindu kat kau.Kalau kau saket,kau cepat2 baek k sayang?Aku ta dee dekat kau nak jaga kau.Kalau kau sedih aku ta de sebelah kau bagi kau semangat,kau kuat kan.Kau kena selalu happy tau sebab aku cuma nak tengok kau happy dan tak nak kau eaggap aku beban kau.Buat masa ni,aku akan cuba tenang.Kau jangan risau k sayang?duhhh... (^.^)