Followers

Jan 8, 2011

=='


Get out!huhuhu..yee..kau,silaa laa pergi ok?Aku da ta nak tgok da muka kau.Haissshhh!Aku suda ada Dear laa.Ta payah laa kau nak dok terhegeh-hegeh kat aku.Aku ta nak ponn laa!macam laa kau tuh nsem sangat.Ok laa kau ada duet,ad rupa siket..tapi aku ta defeeling daa kat kau.Kau daa cam s**l dgn aku,tiba2 kau senang2 jee kan datang carik2 aku?Sorry!Its too late n ta kan jadian semula sama kamu!Apa kau ingat aku nih anak patung?Kau ingat aku hadap sangat ke kat kau tuh?Taa payah laa.Harap muka jee sweet,tapi perangai kau daa macam monyet.Kau,SYAWAL NIZAM,anda pergilahh.ok?bye2~=='


 


After that,tadi,[19:23] Dear kata dia otw balik muar.huhu.tapi esok balik semula.Rindu nye kat Dear....sangat2..Tapi..tuh laa.COMPLICATED LAA KITA NIH SAYANG..Ta pe..sat g awak sampai kan?hope sangat awak sampai dengan selamat dengan Zenny tuh okaay?Selain tuh aku tertanya2 kenapa laa aku sayang kat mamat nih.Dia....dia...entah laa..Hanya aku jee tahu kenapa aku sayang dia sangat.really loves u sayang....=='


Tadi pagi apa aku buat ea?
Sambil2 kemas rumah?
ooo..
Aku text dengan annyss laa..
huhu~
pagi tadi dia g dengar ceramah laa,ceramah lesen.
Tuh yang pagi2 dah msg aku tuh.huhu..
Miss her....sobsobsob...
Ta pe!
Tabahkan hati!
Nanti kita jumpa kan sayang?haahha.
Haissshhhhh..
K..
Meh aku citer apa isi2 msg kami:
kitowg cuma cakap tentang IPTA laa.
Aku sekarang Allhamdullilah ada je dapat tawaran belajar..
Jadi nurse laa bagai..
Tapi tuh r..
kalau bleh nak tggu pling2 pai ada UITM pggil..
Hope result nnt ok laa kan?
Annyss risau sebab kitorang nih sbenarnya tak isi lagi borang p'mohonan IPTA tuh hari..
Hahahahahaha..
Ta pe laa..
dengar 10 JAN nih fasa dua plak bukak..
So leh laa kott kitorang try riki..
Mintak2 ada laa pluang kan?
Bukan apa..
Tuh semua masa depan kitorang jugak.Macam Chak.
haaaa....
Cter sal  mamat tuh,Dia dapat smbg study tau..
hihihihi..tahniah looo dear!
Kat UITM DUNGUN.
Ok laa..
Dapat jugak..kan?
jangan taa dapat?
tuh laa dulu gatal tolak yang dekat,haa kan da dapat yang jao..
esok,ahad.[09,01.2011]
dia g laa sna.
Dftar monday nty..
Semoga semuanya berjalan dengan lancar ok?
AHMAD SAFWAN..
goood luck!
CERITA LAIN HARI INI?
mestilaa ada babe..
hahahah..Tadi kitorang tiup cake bzday ayah..LALAALALALA.Lambat kan?beselaa..masing2 busy.Aku jee yang cangok kat umah nih haa.Cake ayah tahun nih c combee yang pilih.so..SANGAT KURANG SEDAP.sorry laa dekk.Akak ta suka.Huahuhuhu.Tapi ta de laa ta sdap sangat.Cuma kurang sedap.Siap nyanyikan ayah lagi toe.hahahaha.tengah tiup2 cake,mak ngan ayah aku tanya sal annyss n cherry.huhu..Beselahh..Anak angkat dorg.and sekaligus ayah tanya pe dorg buat sekarang.Aku cakap laa dorg tgh carik kerja.Ayah cakap kalau dapat kerja yang tetap dan menjamin masa depan tak pe laa kalau ta nak sambung study.AHAHAAHAHHAHAAH.peluang tuh!So...kalau laa ada kerja yang elok dan kukuh siket aku nak ar try mintak.Ngeheheheeh.Tapi...jaoh kat sudut hati..............aku nak sambung study................=='