Followers

Jan 7, 2011

cherita lagi?

Sudah...
Hari nie akan aku type lagi..
Banyak benda aku nak bebelkan.Senangnya dalam hati nih bila si dia berkata sayang.Susahnya hati nih bila teman sejagat ada yang tak sihat.
>AHMAD SAFWAN:!cepat2 baik ok?
yaaa..aku memang betul2 akan susah hati kalau kawan aku saket.Masa sekolah dulu yang paling buat aku risau kalau saket ialah SHERIE SYAFIQAH.sebab dia tooooooo childish!!!!!!!!!!Then ANIS IZZATY.Mana tak nya kalau dia saket memang merisaukan.Nanti tak boleyh bangun.huhu..Sekarang tambah sorang lagi.AHMAD SAFWAN.Bila dia kata dia saket jee nanti aku yang jadi angen tau.mana tak nya...Cakap macam ok,tapi sbenarnya sebab taa nk bagi aku risau?haaaaaaa!kn da aku da amok.Tapi sekarang dia daa tak macam tuh.Dia kata aku garang sangat.So..better cakap dari kena hembos!Wekekekek..sorry deyh....cuma aku sayang kamu laa wahai kawn2 saya.....=='

Tittittititiittitiitti
*contoh laa kn?

Ekin tanya...TUNANG NI APA RASANYA....
ha'ah ea..selama nih tak pernah ter'pk.Apa rasanya.Bangga ke?suka?selamat ke?lalalalala..
Chuu kata....TUNANG2 NIH PEMBAZIRAN...
lakkkkkkkkk...hahahahahaha...pada aku,betul la tuh..Yelaaa,Dua2 aku ase betul..Best ke jadi tunangan orang?Tapi tunang2 nih memang bazer.Dear aku ponn cakap macam tuh.Lalalalalalala.Tahh laa.aku ponn tak tau.yang penting kalau aku kahwen,aku nak cincin belah rotan..ngeheheheheheh..walaoponn simple..tapi aku suka!!!!!!!!!!!!!!!
macam nih aku nak..simple!
 
 huhuhu..tuh salah satu topic santai kami!wekekeekke..Tapi kan...memang tak boleyh blaa laa doe..huhuhu..Then satu lagi citer sal member aku sorg nih yg taa puas hti dengan org yg m'pertikaikan tentang pakai shawl n ledging ...WELLLLLLLLLLLL...
Pada aku laa..pendapat adalah hak masing2.Kita cuma boleyh angguk dan geleng.Sbb kadang2 ada pendapat yang kita tak leyh trima tuh kadang2 betul.Manusia kadang2 memang tak boleyh kena tegur.Akuilahhhh.....
*cantik?=='