Followers

Jan 6, 2011

first bzday in 2011


Nothing..
hanya hari ni adalah ulang tahun kelahiran 
ayah aku yang ke-47!
Huhuuhu...
Aku dapat wish kat ayah as usually..
kol 12 a.m...
Ayah pesan:
  • jaga diri
  • jaga maruah keluarga
  • doakan keselamatan dan kesihatan dia
  • mintak2 d'murahkan rzeki selalu
  • dan terima kaseh sbb igt bzday dia!><
hahahaha...
itulah butir msg ayah blas 
aku punya msg wishing bzday..
huuhhuh
Semoga ayah shat selalu..
d'pnjangkan umur..
Dan drahmati ALLAH S.W.T..
Aminn~

pagi2 lagi mak aku dah bagi ayah hadiah!
Aku?
mana ada..
tak de wet ponn aku mintak ayah..
So nk li hadiah kalau mintak ayah macam ayah
beli hadiah sendiri jee kan?
hahaha
so...
aku ta payah la bagi..
Tulus igtan yg penting
lalalalalal..
huhu..
Tahun ni ayah dapat jam..
nice~
Taste mak..
tau2 je laa
CROCoDILE
Nice n good
SESwey dgn ayah..
so...
cake ponn tadi da beli..
tggal tggu nak makan jee
yummmyyyyyy~