Followers

Jan 9, 2011

jumpa sayang!

  
huhuhu~
Okeyh!Best!Makan pizza dgn sayang saya,jalan2 dgn sayang saya..beli novel tadi ponn dengan sayang saya.HAHAAHAHAHA.Cherry!Aku sayang kau!ngeheheheehe..dia laa sayang aku.Baby aku kat bakri,susah cket na jumpe dia.Heehehehe.Anysss!I miss u like crzy babe...=='

Bersama2 cherry aku,nandeq,ain,makk,ayah & little bad notty sister kami yang kecilllllll..Combeee!Melepak di McD tapi santapannya adalah Pizza Hut?wekekeekeke.Suka hati kami laa kan?No Clicking Picture laa tadi.So..apa yang aku boleh cakap dan cerita,SANGAT best sebab da lama ta jumpa Cherry.Miss her lorr..Nasib baik tadi makk macam paham2 jee aku memang tgh rindu kat Dia.So..petang tadi,aku,nandeq n ain p laa lepaking di rumah dia.Huhuhu.Kami taa buat macam2 aktiviti.Tapi 3 je kami buat.Ketawa,cerita & cycling.CYCLING????????=='


Huhuhu..its true okkay!Kami cycling..satu taman tau!Hahahaha.wearing a jens tau!Jangan men2..huhu.then bawak that little chaamierr jalan sekali.He's so cuteeeeeeeeee!Datang rumah cherry ta jumpa dia mmg ta lengkap laa.huhu..Cuma tadi taa jumpa mamat nsem tuh jee.Shadiq!yEEE..aku ta jumpa laa mamat tuh.Haisshhhh..dia adek cherry laa.Mmg ngam dengan aku.Selalu je ngumpat2 ngn dia.huHuhU.pEndiam!Tapi ok laa wt layan kepala.Huhuhu.




soooo..kami sangat gembira hari ini.Mau keluar lagi.Tapi....Mau bertiga laa...=='