Followers

Jan 1, 2011

LLove you dad,love you mom

Hidup nih betul-betul saketkan hati kan?Kenapa laa mesti jadi macam nih?Hidup yang senang tapi d'susahkan.Jalan cerita hidup yang betul-betul menyusahkan.Bukan apa ponn.Semua yang sepatutnya boleh kenapa jadi taa boleh?Kenapa yang penting jadi ta penting?Kenapa yang senang d'susahkan?Ada tak agaknya sapa-sapa yang leh jwb soalan aku?..Takk..tak de sapa yang akan boleh jawab.

Aku ponn ta paham laa ..
Hidup aku nih betul2 banyak KENAPA...
Sketnya jiwa nih ada kehidupan yang macam nih...
Aku cuma tak nak buat silap yang sekarang 
dah ada buat kali kedua..
Aku taa nak jadi prejudis...
Aku taa nak jadi si bengis...
Aku taa nak jadi selfish...
Aku tak nak..
Tak nak lagi saketkan hati org yang aku sayang dan percaya...
Tapi..mampu tak aku.............?

Berat mata memandang,berat lagi bahu yang memikul..Aku tau memang tak mudah nak lawan orang yang suka tentukan segala benda nih.Tapi kalau aku tak melawan,hati aku pai matilah nanti saket.tol tak?Ya Allahhh..berikan laa aku kekuatan..Rahmatilah kedua org tua aku..berikan mereka satu perubahan positif yang kami semua harapkan.Tiada apa yang aku mintak selain peluang aku smbung belajar,berjaya dan kjyaan pada masa depan untuk balas jasa mereka berdua.Aminn~

I love you dad~
  Yee,,aku akan rindu orang nih bila aku gi jaoh dri dia..Orang nih bapak aku.Aku sayang dia sangat.Kadang2 dia memang annoying.Tapi apada aku dia laa yang paling memahami more than my mom.Pelik kan?Ayah memang best!walau ape ponn pada aku dia lahh yang terbaek.Nobody can't replace him.He's the one.

I love you mom~
  Hahahha..mak aku?dia nih lagi pelik.Aku memang selalu jee tak sebulu dengan dia.Kadang2 ada jee benda yang kitorang nak gaduhkan.Walau ponn saket hati,tapi aku sayang mak sangat.Biarlaa pai bila2 aku akan ada satu mak jee dalam dunia nih.Tak perlu mak baru.Dia mmg sangat memahami tapi ikot time laa.Aku kurang bercerita dengan dia.Tk tau nape.Aku lagi banyak cerita dengan ayah.hahahaha.Ayah lagi?yeaahhh..kan aku a cakap.My father is the best man i've ever had.=='