Followers

Jan 7, 2011

Sebegini kah?


Sebeginikah?Yee..begini laa hidup nih.Aku kena laa akui.Huhuhu.Bukan apa,kalau tak aku macam tolak takdir tau.Huhuahuahu.Aku pening laa.Tapi nih laa aku.Aku suka sangat berkawan.Tapi janganlaa d'salah erti kan.Aku kawan dengan semua.Kawan dengan yang cantik,yg nsem,yg baik,yg jahat,yg talam dua muka,yg chubby,yg keding,gf org,bf org n bru2 nih duda pon aku kwan.Hahahahaha.Duda ok???bukan laki org..huhu..Tapi tuh laa.aku hnya berkawan.Aku berkawan untuk aku happykan hidop aku nih haa.Bukan untuk test market ke ap..alaa...KAWAN BIAR LAA BERIBU.toll tak?Org baik dgn aku,aku baik laa dgn org.Ta kan laa nk senget kn tiba2 nak benci org?kecuali org tuh awl2 da cm sial laa.Yg tuh akan aku pertimbangkn.huhu..~

hati kat ats nih da macam parah noh daa aku tgk.hahaah.Tapi aku pernah gak alami benda alah nih.Yelaa.kecewa.bukan kecewa putus cinta je ok?Macam2 jenis kecewa aku rasa doe.contoh:
  • bila kena marah
  • bila tak dapat nak beli2
  • bila tak dapat nak g mana2 secara tiba2
  • kawan2 wat hal
  • bf aku marah aku
  • aku buat diri sndiri sedeyh
  • biarkan org jatohkan aku
  • d'tinggalkan
  • meninggalkan org ponn aku akn kcewa sndiri 
haa..wat msa nih,tuh laa yang selalu buat aku kcewa.Lain tak de la.Tak de laa berat kan?tapi bila aku kecewa,memang gemuk r aku.Hahahahah.terbalik an aky?Aku pon plik sudahh~
 *ta nk pai macam ni
 
Hahahaha..tapi tuh laa yg aku alami..Hope tak laa pai jadi lagi teruk dari nih.Da cukup gemuk da nih!Ooo tidak!Tah pape an kalau gemuk macam nih?Ta de laa yang nak kat aku.Makin2 tak de laa yang nak.Tol tak?Huahauahu.Ta sanggupppppppppppppppppppp..huhu..tapi kalau aku gemok,ad wet byk t aku g laa operate kan?Tapi ta kan laa nk gemok?Ta semua gemoksihat.Tuh yang menakotkan.Kan?mintak2 d'jaohkan..amin~



Remaja memang tak boleyh lari dari isu cinta kan?macam2 cinta ada ea..Cinta segi2 pon ada
?hahaahah..tah pape.Tapi sebeginilah hidup nih kan?Hahaha.Aku?aku ponn sedang asikkkkkkkkkkkkkk bangat deyh ama itu yang d'kata in cinta.Lalalaalala.ok laa.Cinta itu indah.LOVE IS WONDERFULL.chupppp3x.Huhuhuhu..akuilaa kalian?Best bila mula merindui.Syok bila d'manjakan.Rasa indah bila ada je msg selamat malam mahu pon pagi.Dan paling penting memang betul rasa seronok bila dah pandai merajuk dan marah2 sayang,HAhahaaha.ape daaa..meluat aku tgk apa yang aku bebelkan nih.Tapi betul kan apa aku cakap?Semua mmg nak sangat rasa semua tuh kan?D'cintai dan mencintai.Cuma..masin2 punya cara yang tersendiri..kan?