Followers

Feb 17, 2011

Aku Blogger maker ke??

 Okayy.. aku pon ta tau nak cakap laa
tapi aku memang naa kongsi cerita dgn korg semua sbb aku nih ponn plikk..
banyak jugak laa blog org yang aku da tolong register and editting sekali!
hahaahhaa..
TANPA BAYARAN!
Pada aku..
cukup laa pmiliknya puas haty and aku ponn suka tengok...
na tengok hasil kerja aku?
tak laa sehebat mana..
simple2 jee...
lom pandai wat yang hebat2 lagi..huhuhu








 hhahhahaa..
okkay kan?
lalaallaal..
aku suka laa..
tapi aku tau ta cukop hebat lagi..
tapt..
kalau ada yang ta reti nak wat blog utk permulaan..leh mintak tolong aku..
ta payah laa bayar..
cuma korang kena jadi follower tetap aku and kaum2 aku je..
tuh ponn da kira cukup..
sekali nih je aku offer...
sementara aku lom sambong blajar..
huhu..okkay laa
nih je aku naa coret hari nih..