Followers

Feb 5, 2011

Apa yang patot aku buat?

 Apa yang patot aku buat?hahahah..entah laa aku ponn ta tau.Sekarang da masuk Feb da.And Allhamdulillah aku da mula dapat macam2 tawaran sambung belajar.And pada aku,mgkin ada kawan2 aku da gi kot Pra Diploma kat mana IPT..Aku plak?Yee..aku ponn dapat tawaran yang sama2.Setakat nih aku d'tawarkan apa yang pernah aku mohon masa sekolah dulu.Nice ryte?Yelaa,,ta semua akan dapat d'tawarkan apa yang telah d'mohon.Aku gakk dapat tawaran Nursing.Weheheeheh..entah laa..kalau ikotkan hati nih,aku sbenarnya lomm ready agi naa p smbg belajar.Ta tau laa nape.Pluang mmg ada byk kan?Haaa?ape?Alahai bloggie..aku tau laa,jangan risau ok?Aku ta kan biakan pluang yang da ad nih.Msa depan aku tuh.Aku ta nak laa terperuk jee kat umah nih haa.Ok?Kau jangan laa bimbang,aku ta kan buat keputusan yang akan buat aku menyesal kelak,InsyaALLAH.


Huhuhu~bosan laa kat umah nih..aku jadik rindu plakk kat sekolah!Sekolah?ahak!that's it!yeee..baru 2 bulan 
sekolah d'tggalkan aku rasa
rindu sangat da.Yelaa walauponn sekolah dulu m'bosankan..n 
nobody likes school!tapi..time kat sekolah laa yang paling best sebab taa payah naa pk apa patot buat.Senang jee jadi budak sekolah nih,
BELAJAR N BELAJAR.
Kan?
Alaaaa...senang nyeeee..ta payah naa fikir nak masak apa..duet tak de..balik sekolah makanan da siap atas meja.ta payah susah2 nak msak!
haisssssshhhhhhhhhhhhh!
rindu sekolah..
rindu classmate aku!
korang!
missss youuuuuuuuuuuuuuu~=='

Seronoknye masa sekolah dulu!
nak pakai baju sekolah balik...
nak ponteng kelass.
nak kenakan cikgu...
n paling penting.................
nak buat bising dalam kelas n borak masa perhimpunan!
yeeeeeeeeeeeeeeeee!
aku rindu semua tuh.......
Walauponn selalu ponteng sekolah,
ta pernah rasa bosan bila kat sekolah..
cuma sikap malas nih menguasai dri..
hahaahaha
Teringat dulu selalu stay back pai kol 5 ngan Annyss n cherry..
peehhhhhhhhhhhh!
macam2 laa kitowg buat..babe....
korang ta rindu ke time sekolah?
..........
....................................