Followers

Feb 4, 2011

Berlagak Gembira.......?

 Berlagak Gembira?hahhaahha..haiiiiii..ntah pape laa orang zaman sekarang ni kan?Hari ni aku nak cter sal ORANG YANG BERLAGAK GEMBIRA...hahahaha..Tah pape kan?mana tak nye,yelaa..masa belum kawenn bukan main lagi laa cakap nak gah pelbagai..Sampai cakap baju ngantin ponn sampai RM 1000 sepasang?hahahahaha...Tah pape kan?Tang bila masa majlis kahwen,aiiiiiiiiiiii..aku datang kol 3 jee kot..tapi langsung makanan n air pon ta dee..huhu..
Muka orang yang aku cakap ni memang laa lawa.Aku ni bukan bak ngate laa doe..
Kita nih tak payah laa nak hipokrit dan taa sudah nak kata kita nih yang hebat.
Tol takk?Bukan apa nanti bila da kena ngate...
haa...
tau pulakk senyap teross..
huhuhu..
mula2 semua kata dia uh make-up artist..hahaha..
Make-up artist kee???alaaa nyahhh..
dengar kata,baju ngantin ponn pinjam tanpa bayar sesen ponn??????????
hahahhahaahahha~
winkkkkkkkkzzzzz!

 Haaiiiiiiiiiiii..susah nak cakap laa..macam2 kan orang2 nih?tah pape jee la kott..Kesian kan orang2 idop macam nih...?Bukan apa,patotnya kena laa beragak dalam hidup nih.Stop laa asekk2 nak ase dri tuh kena menang jee selalu.Ta penat kee?Ta letih ke tiap masa nak kena buat citer tipu untuk cter2 kat orang dan sahabat handai?haihhhhhhhh...tah laa..ta tau nak kata..Aku cuma boleh kata..
Babe!anda sungguh kesian.....................~