Followers

Feb 24, 2011

demam!

 Haaaah~
  yeahhhh...i got sick bloggie..B....saketttt wooo...selsema,batuk,badan ponn bisa2 aww...Ta tahan macam nih...na cakap ponn saket aww..na ktwe?emmm...na nges loo b...
B.....
Ta tau nape sekarang kerap jee demam nih haa..
nih lagi laa result daa nak kuar,lagi boleyh demam plakk an?
Sedeeyyy ooo...
makan ubat?
yeahhh..
semua dokk pakse aku makan ubat laa...
gi klinik laa...
ape laaa bagai...
choiiiiii!
paet tau takk ubat tuh?

Dalam pale ngah pk naa lepak je nih...'
hahaahhhhhhhhhhhaahaha...
jom sayang2 ku?

Tapi tuh laaa..
bila demam jee mula laa nak touching..
ntah kenapa ntah aku ponn ta tau..
pai dak2 nih usek kt stAtus FB poonn aku da naa sdeyh laa jadah..
ta tau nape..
dengan pakwe aku?
ta pyah cakap laaa..
kesian dia doe...
Aku asekk naa sdey jee dia grau siket2..
last2 dia kata
"sorry okkay sayang?"
padahal bukan apa ponn..
aku yang mengade2...
ta tau laaa weyhh...
senang kata hari nih bukan hari bhaekk aku...
just ignore me..