Followers

Feb 9, 2011

Duhh..kenapa lagi nih?


Hai...Ape laa nak jadik dgn aku nii doe?Tah pape aww..macam bangang ponn ad gakk.
Tapi aku terfikir2..
Kenapa tak okkay lagi nih?
Apa lagi yang slekk ea?
Apa lagi yang tak kena?
Ada apa lagi nih paii tak puas haty macam nih?


 Aku cuma nak korang happy duhh..Jangan laa gado2..jangan laa tengkar2..
Tak penat ke asekk nak bertegang urat?
patotnya ari2 korang cinta2..baru laa senang haty aku nih tengok..
nih tidakk..
Ketawa dalam duka..
Should it happend?
I dont think so..

Sudah laa..
Aku da cuba tolong apa yang patott..
Aku ingat sebab aku..
tapi bila aku da blaa pon mseh ta okkay lagi?
Aku jadi susah haty..
Korang love each other..
No one cant say 'objection' 4 my statement tuh haa...
Tapi korang kena belajar kukuhkan hubungan tuh..
Berubah ke arah positif..
Yeee...
perlu ada kan perubahan tuh segera kalau sayangkan perhubungan tuh..


 Bercinta perlu percaya.. 
 Berkaseh perlu yakin..
Cemburu kena laa sikett..
Tapi percayalahh..itu yang paling penting!



p/s:::Jangan sampai pelajaran,tanggunjawab n kesihatn terganggu okkay..Love is complicated,but Love is the best thing ever we had in our life..Trust me!>___<