Followers

Feb 3, 2011

Fab lane?

 Fab Lane?Yee..nih gara2 sebab aku dah ponn bermula rasa terhasut dengan tv show yg cggini la weii..haishhhhhh..bukan apa,bila tengok semua nih..aku ponn jdik alpa..bukan apa..aku ada sebab knapa aku jadik alpa bila tengok semua ni:
  • kagum
  • rasa mereka sangat beruntung
  • memasang angan2 jadik macam tuh
  • berangan2
  • tiba2 rasa nak majukan diri

pada aku laa kann..buat masa nih,nih laa alasan paling munasabah yang aku dapat kongsi dengan kamu semua kenapa aku jadi leka dengan semua nih..Aku suka mereka sebab walauponn mereka memang enjoy dengan kekayaan mereka tapi mereka tetap tegas,rajin & berani bila lakukan tugas dan tanggungjawab demi msa depan yang tersayang & keluarga tercinta.macam dia nih..
Nice kan...?Haaa..mana laa aku ta leka tengok..Yela..KIMORA LEE SIMMONS..eh!Owner jenama BABY PHAT tau dakk!Dia ada semua..anak2 yang cantik n comel..Kawan2 yang saling bantu dia..Duet...dia cantik..n paling pnting,dia seorang ibu yang bekerjaya dalam masa yang sama!Great rite?

Satu agi yang wat aku terpukau..
KEEPING UP WITH THE KADASHIANS
heyyy...
meh korang tengok laa
.....

Apa lagi yang ta ade?
Semua ada...!
Rupa,harta,nama n bakat..
Complete kan...?
Walauponn dowg nih mat salleh,tapi aku tetap kagum dengan dorg..
Sebab walaoponn dorg da berjaya..
Hubungan kekeluargaan taa penah ponn luntur
Sampaikan manager c KIM KARDASHIANS nih ponn mak dia sendiri..
Haii..untunglaa badan dia...kan?
Then..
Bonus plakk..
Sister's semua cun2..hot..
memang okkay laa senang kata..
Bak kata kita org melayu,
Tumpang sekaki laa kan...?
huhuhu..


Ni plakk agi satu tv show yg tol2 wat aku pk..
"peh best siolllllll........."
OIII...!
Korang fikir la ea..
Umo ponn bru 16 tapi dorang punya bzday party...
Haaaaaaaaaaaaa....!
Amek kau kereta sebijik..
bukab perodua okkay..
Tapi HUMMER laa babe paling koman.....
Pehhhh..
mmg sweet gle r aku cakap kau..
Tapi tuh laa..
kAdang2 aku pai tercakap,
"Siol tol ar owg puteh nih..."
Bapak ar!
hAAA...
hadiah bzday Kereta..
diamondz..
Bzday party kat club..
hall..
haa semua yang mewah laa senang kata!
HUHU..
syokk ea?

Bila gadis menguasai dunia...
booooooooooommmmm!
memang kagum laa kan sesapa ponn tengok..
btul tak?
Lagi laa pulakk kalau gadis2 yang penuh dengan gaya hidup moden dan trendy..
THE CITY
tau kan...??
Ta ade ponn bagi sesapa yang ta suka..
Tapi aku suka tengok dorang nih sebab dalam THE CITY nih 
macam2 yang dorang cuba kupas..
Contohnya:
  • Rasa nak berjaya dalam bidang yang mencabar
  • keyakinan diri yang kuat dalam jalinan perhubungan p'sahabatn
  • Kepercayaan yg teguh pada pasangan
  • sentiasa mengutamakan "professional" dalam kerja2
  • x cmpur adukkan kerja&peribadi
  • enjoy n sentiasa mengkuti perkembangan semasa
  • cerita tentang kehidupan gadis bandar