Followers

Feb 28, 2011

"Hey LOVE"

"Hey LOVE"
"Hye Dearr...."

hahahaaha..IM dgn siapa laa aku nih pai LOVE2 nih??..
Pakwe baru kee?
aiii....ta de laa...pakwe baru laa sangat.Kawan saja okay?Dia ponn aku kenal kat FB.Cuma dia agak nice and sangat baikk.Ala senang citer dia macam gentlemann laa jugakk.Actually ROMEO cket.huhuhu,tapi aku  rasa dia bhaikk la.yelaa..Cara dia borak and sembang dgn aku ponn macam show yang dia jenis llki yang nice gituh...huhuhu..
  

 AMIR ZAQREIL
haa inih laa my Encik LOVE tuh.huahuahuahua
.XoXo

ber'IM dgn dia tadi ptg:


AMIR::ta pyh laa hide picture u.. :(
ME    ::ha?knape leerr?
AMIR::yelaa..i na tgok laa..
ME    ::humm..okkay.sejap ye.
AMIR::okkay,i'll waiting!(excited)..:)
.ME    ::hahahaha..okkay

then blablablabla kami cter pe lagi tah.Tapi part nih laa yang paling buat aku naa post aww sal mamat nih.Hope dapat kawan dengan dia lama2.coz macam best plakk cit catt dgn dia.Yeahh..cool doe!huhu
so MR.AMIR,thumbs up for you okkay LOVE?huhuhu..


berborak dengan My DEAR tadi...huhuhu...dia ajak aku gi tengok bola jumaat nih.hahahah.rasa macam nak g jee.yla kelantan lawan mana tah tadi dia cakap.Macam best jee an?yela...selalu dia je tengok bola dengan kengkawan and kaum2 dia.Nih dia kata nak lakk sekali sekala aku yang teman dia buat apa yang dia suka.Se
 bagaimana dia selalu cuba masukk dalam dunia and hobby aku,so..tak salah kann aku cuba jugakk try nikmati apa yang dia suka.kan?sayang,if boleyhh...saya memang da teman da sayang.huhuhu..sorry doe dearr..huhuhu..