Followers

Feb 21, 2011

lama ta macam ni!

 Haii..
Aku cuma nak cakap yang aku happy gler coz semalam,
20/02/2011
Tarikh d'mana aku,cherry and annys lepak ber'3 semula..
hahaahhaa..
da lama oo..
Selalunya sebelum nih aku mesti lepak dengan salah sorg dari dorg..
So,semalam mmg syok laa..
sebab aku seharian beb dgn dorg!giler arr...

Lagi best plak coz aku dapat jumpa buah haty aku..
ngehehehe...comel laa dia..
selalunya muka macam ta bley bla..
tapi semalam..
emmm..
not bad laa jugak kan mamat pakwe aku tuh..
hahahaha..
Jangan jeles aww coz semalam dia call b4 dia blik JB,
Dia kata "hari nih best..epy gler coz lepak dgn sayang paling lama"
hahahahahah..
i love you laa sayang!
Then semalam best coz aku tgok btape rapatnya paw n daus aku tuh dgn Annyss..
Hhehehee..happy laa coz pakwe and kawan baik sama2 penting..
so..
biarlaa dapat bergaul baik..
kan?
next time aku hope ada pluang lagi lepak macam nih..huhu..
XoXo
me with annyss


 Sayang saya!

Cherry with Paw