Followers

Feb 7, 2011

Love Is just a words


 okkay~Baru kejap tadi DEAR call aku.Hahahahaaha.

DEAR:bukan selalu pon rock...so...nak lagi nanty pas saya balikk okkay sayang?...
AKU:Hahahaha..awakkkkkkkk ni kan...........!
DEAR:apa ikan2???
AKU:ZZZZZzzzzzzzzzZZZZ..
Yeee..hari nih aku kan taa sihat.Suara nih pon tenggelam timbul.So...tuh yang rock tuh.Hilg terus rasa nak memanja dengan CIK ABANG SAYANG aku tuh haa...haiiiiii...rindunyeeeeeeeeeee kat awakk...Okkkayy!Sudaa laa CYNDA...jangan touching!
Hahahahha...Siapa kata DEAR taa sayang aku?Heyyy...DEAR sayang aku laa..Cuma kadang2 jee dia bz n aku taa sepatutnya Fikir yang bukan2.Btul taa?Yelaa...baru laa aku pasnn....Setiap hari...Masa tengahari DEAR je,DEAR mesti call aku...MESTI!Wajib!Aisssssssssssshhhhhhhhhhh..aku jee yang tak prasan selama nih..So...DEAR bila call aku mesti punyalah b'tekak n ktwakan aku..Hahahhha..Kadang2 aku nih senget gakk..Yelaa...bukn apa,kadang2 memang taa phm aww apa yang DEAR cakap..Nty DEAR cakap lain,aku Dengar lain.Tuh yang jadik:
 Love you sayang

DEAR:hahaaha..senget laa sayang nih...owg kata lain,dia dengar lain..Pastu mara plakk..Dia yg taa dgar...
AKU:Elehh..Awak tuh yg cakap macam tuh..tah ape tah ngomel pelan2...uhh!
DEAR:hahahahahah...senget2 ponn aku sayang tau takk!

ngeeeeeeeeee...ye ke?Huhuhu..entah laa..tapi aku percaya DEAR.Coz DEAR lainn..DEAR taa penahh tunjuk2 loving sebab DEAR penah cakap.

DEAR:Cakap jee sayang kalau tak kan tak baikk..baik ta pyh cakap?Sayang yg pnting kat haty.Tak percaya owg ke?
AKU:tapi saya nakk tau jugakk kdg2!
DEAR:kdg2 jelaa okkay bila2 saya nk jawab....lalalalalalla...
AKU:awakk ni kann yangggg...
DEAR:Laaaa....da sayang ikan pulakk da?tak kan sebab saya ta jawab sayang awak ke tak,awak daa nak sayang ikan?huhu..
AKU:eeeeeeeeeeeee!ngade!

Haaa...sakett haty ann ada pakwe yang kaki nganjing?pehhh...tahan je laa...Kaki ngnjing yang tak memaki hamun pada aku okkay jee kot.Sebab terhibur aww dgn dia punya ngalan2...huhuhu...BTW...Aku semakin percaya bahawa DEAR n AKU love each other...Tak perlu orang lainn untuk buktikan rasa sayang nih.Sebab aku punya cara aku yang tersendiri.HUHU..
Love is not just a word..