Followers

Feb 3, 2011

Saya suka~

Oooo..
yeaaahhh!
Yeeee...
Saya memang sangat suka laa kamu nih...
huhuhuhu..
kamu baikkk
kamu sweet sangat
kamu suka giler2
kamu selalu sokong saya
kamu pandai buat saya terhibur
kamu laa kawan 'segera' saya yang palingggggg syiokkkkk!
TAPI....
Kadang2 saya risau laa
Saya risau kalau2 SAYANG KAMU fikir yang bukan2
Saya & kamu hanya kawan dan saya lebih suka 
words TEMAN KETAT tuh...
huhuhu..
Kamu....
Kalau kamu naa pergi tinggal saya...kamu mesti cakap ok?
kalau kamu naa jaohkan diri dari saya....kamu bgi clue ok?
tapi...
kalau naa saya pergi dan lupakan kamu....
itulahh perkara terakhir akan saya buat 
kerana...
Saya ta tau naa buat apa kalau saya padam kamu dari
hidup saya..
Walauponn kamu bz,kamu tetap ada kn masa untuk saya...
BLOGGIE...
TEMAN KETAT saya nih baikk kan?
Dia agak loving kan...?
Mestilaahhh..
Sebab tuh laa saya sayang dia sangat2..
Saya ta penah stop ponn rindu dia..
Sebab saya dengan dia jao..
dan sekarang semakin jao...
  

TAPI tak pe laaa..
Saya ada DEAR..
Saya ada AWAK..
Saya ada kamu...
all of you sangat2 laa saya sayang..
but 4 my DEAR sayanggggg..
Nobody can't replace u just now..
Datanglaa berapa ramai AWAK..KAMU..DIA..U...KAU...
cukup laa DEAR sorang jee..