Followers

Feb 10, 2011

Sekali Gay daa

 Hai macam tak percaya pulak aku nih bila tengok dan fikir balik..
mana tak nya,muka nsem2 tapi haduyaiiii..
Gay laa kottt...
SPEECHLESS babe~

Hai rugi laa kan pompuan2 zaman sekarang nih..
yang muka elok2 semua nak yang sama jenis jugakk..
kita yang pompuan nih bogel depan dia sekaliponn lom tentu dia pandang babe..
wakakakaka...
tapi memang comel laa mereka nih kadang2..
Hey korang tak percaya cakap aku??
Mereka nih comel tapi kelakar aw..
korang bayangkan laa kan..
dorang sama2 lelaki..tapi pggilannya..
ABANG & SAYANG
tak ponn ABANG ADEK..
Paling comel AWAK SAYA..

hahaahhaaha...
kalau laa kan aku dapat jumpa dengan seorang gay yang handsome n perfect kira memang charming laa senang kata..
B u ta apa i nak wat...?
I nak tanya mereka satu jee..
KENAPA LELAKI?PEREMPUAN TAK CUKUP BAGUS?

hahahahaha..
sebab aku nak sangat dengar alasan paling kukuh and yang aku tak pernah dengar..
Kalau mereka dapat bagi aku jawapan yang buat aku kagum..
Okkay..
I'LL BE SPEECHLESS AGAINTS..




BTW..
sama2 la kita doakan mereka yang da terlanjur ini kembali ke pangkal jalan..
bukan apa..
Lelaki tempatnya d'cc wanita kerana beramanahkan tanggungjawabuntuk melindungi kaum ku ini..
Dan semetinya wanita akan sentiasa d'samping lelaki kerana berteraskan kaseh sayang dan penuh kelembutan untuk lelaki..
Kita memerlukan satu sama lain..