Followers

Feb 13, 2011

Selamat Hari Kekasehh!

 SELAMAT HARI KEKASIH!
cuppppppppppppppppppppppppp!

hhhahahaa..
aje gila?
Tuh mat saleh je selalu buat..
Tapi pada aku budak kaum aku ponn ada yang da pandai buat jugak..
kan...?
When wished something 4 their beloved person je...
Haaa....
Apa lagi...
mula laa..
Adengan yang SEJUK MATA memandang...
Kan?
Cupppppppppppppppppp!
I love you baby...
yaikkkkssssss!

Haiiii..
aku?
Aku taa pernah sambot...
And
Aku taa pernah dapat couple yang suka sambott hari tuh...
Alhamdullilah...

Tapi walau ape ponn bagi yang akan menyambotnya esok..
Have a nice day okkay?
Pada aku plakk..
Hari kekaseh aku dan si DEAR ialah hari2...
sebab hari2 aku jatuh cinta kat dia...
So...i don't need a day..
b'cos a day will end in 24 hours only...
i just need you...
Coz insyaALLAH...
i'll loving you forever...
huhuhu..sayang awak Dhaus!