Followers

Feb 26, 2011

semakin bhaikk


 Okay,hari nih demam semakin bhaikk.Dan badan ponn ta saket2 lagi daa..
Yelaa...
sebab makan ubat ikot masa dan sukatan yang betul.
So aku cepat laa eloknya..kan3?
Aiii..
apa kena dengan aku ni ponn aku ta tau laa B..
Yelaa..skrg asekk demam je..
Encik Sayang aku sekarang ponn tertanya2 kenapa dengan 
aku nih asekk demam jee..
Aku ponn mana laa tau ann nape aku asek demam.
Da nak demam,
ta kan nak kata JANGAN pulakk kan?
ajee gila laa if aku macam tuh.
Huhuhuhu.
yang paling pnting aku da nak baikk.Ta nakk laa demam lama2.
Coz nanty makin galak aku muntah n mual.Da macam apa da.
Asek minum air masam je.
Kalau takk mesti pas makan je....
Uwekkkkkkkkkkk!haaa...
da bzir.Pnat je makan dgn pnuh semangat walaoponn sket..
tetap muntah jugakk woo..
Kesian kan..?


Tadi Cherry dtg.Dia saja dtg 
coz jaga aku plak.Hahahah.
aku an demam.Annyss da blik.
So,tdi dia jadi 
Nanny aku laa.
Wat kje part time.Tapi korang percaya ke Cherry jaga aku?
Huh!mana nya,...
Aku yang jaga dia.Siap masakkan lagi.Cheh!terbalikk suda.
Hahhaahah.
Then Adek dia yang shamerr ponn ada gak tadi.Dua bradik tuh bukan main agi
suka ea dokk umah aku.
Yelaa..C kcik Shamerr uh kan ta de kawan ramai 
selalunya if kat umah.
.Bila dtg umah aku rioh laa pe lagi.
Mana tak nya,adek2 
aku semua suka aww dak kcik uh.Comel giler laa dodoe!
huhu.tgok!
da terikot shamerr.Hhahahaah.
"bas laa dodoe(bodoh)..."
huhuhu~