Followers

Feb 2, 2011

Sepanjang Senyap

Okkay...i'm back~
Lama dah kan aku taa taip kay sini?yelaa..janji hari2 akakn aku cter kat kau semua kan?Huhuhu..sorry babe...Aku ponn manusia biasa,kadang2 aku taa leyh nak tepati janji aku..huhu..So!Sepanjang aku senyap nih,daa macam2 benda aku buat.Macam2 aktiviti daa aku lakukan.Yihaaaaaa!ok laa..walaupun rindu FB..Rindu Bloggie..Tapi ati nih tetap kena kuatkan jugak2!Ta leyh ta sabar..Naa tau mana aku ilang selama nih?..Huhuhu..adalah..n it will be a secret till forever,...huhu..yang pnting,aku da balikk..dan aku akn start bercerita dan ngongekngongek kat korang semua okkay.....?
 
Okay!Sekarang mana aku naa start ea?emmmm...
macam2 laa aku wat......Aku banyak habiskan masa yang terdekat dengan aku jerr..Haa..korang mesti fikir aku spent time dengan Bf aku jee kan?Hahahhaa..tolong sikettttt yeeeee..ta mainn laa babe..Aku da jumpa dia da ri tuh..Tapi ari tuh laa..Huhuhu..Ase naa jumpa je bila2 aku nak..tapi keadaan taa mengizinkan laa..Ta pe laa..yang pnting aku sayang dia & aku tau yang dia sayang aku..Terlalu BERSAMA ponn ta bagus gakk..Yelaa...we're YOUNG rite?..huhu...Aku wat aktiviti melepak je laa dengan sister's aku n my bff..Kat rumah..kat wetex..Mcd....Warong...n dalam keta ponn kitowg still have fun aw!Nak tau nape..?sebab...KAMI INI SANGAT SUKA MEREPEK DAN KETAWA.....!So...hanya Kami2 ponn da cukop buat happy aw...huhu..
untuk ayah untuk semua...

Heheheehe..okkay~tuh yang happy,nih plakk yg ta brape na eppy laa kan..last week ari palinh MONYOK bagi aku n family sebab ayah sakett..ta sihat,,kaki bengkak.So,pham2 jee laa kan..bila orang tengah sakit,moodnye ponn sakett hati jugakk laa kan?huhuhu..Dia wat muka n asekk cakap yang bukan2.Tuh laa...suka sangat makan masin.Kan daa..akibatnya,sekarang nih satu rumah terlibat kena kurangkan makan masin.Mak cakap!Pehh...kelat2 ler muka nih doe makan..Korang bayangkan,ikan goreng baekkkk punya garing..tapi taa masin....?hahahahahahahaha..aku ponn ta tau naa cakap apa laa kan...so cuma boleh kata.."yelaa...untuk ayah..kami turutkan..." ..Ayah sekarang daa ta leyh makan maggi..Burger...marjerin...n kopi ponn mak kata,"kakk..jangan bagi ayah makan apa yang mak da list kan tuh..akak bagi...jaga!"..pehh..aku plakk yang kena?aku nih bukan sengaja naa bagi..tapi nanti ayah tuh buat muka kesian lakk kat kat depan aku..duhh..payah2..so sekarang,nak ta nak..kesian ke takk..terpaksa rela laa kami semua control pemakanan ayah.untuk kebaikkan dia jugakk..kan......?




macam2 yang jadi kat aku aw sepanjang aku taa ber'bloggie nih..Haihhhhh..susah laa aku na cakap.Tapi yang pnting sepanjang senyap dan menyepi kan diri ri tuh..huhu.jari aku?banyak kali jugak laa...srettttttttttttttttttttttt!Haaa..amek kau....luka d'sana sini aw..tapi ta de hal punya laa...ala...maklum laa kn..baru nak b'jinak2 kat dapoo..lom expert lagi r...tapi..nak cakap sal expert atau tak ponn tak lehh jugakk..yelaa...yang penting kena berhati2..Malang tidak berbau...btul tak?Aku terlalu cuai agaknya..aiii..abes laa..da ta cantik laa jari aku nanti mak mrtua aku nak sarung cincin..hahahaahahaha..just kidding..huhu~