Followers

Feb 21, 2011

tiada sokongan


Menaip lagi ketika rasa perlu..yeee..itu laa yang aku buat setiap hari.Aku rasa menaip lagi senang drpd mnulis.so...aku da ta perlu pen dan diary harian lagi..huhu..untung laa korang cz diary aku pas nih semua boleyh baca..tapi yang perlu je laa aku citer kt sini..Yang pvate,aku taa cte..sorry..i mean that actually!seriously baby!huhu..


Emm..Baru je sudah b'IM dgn Annyss.Dia macam taa happy..Yelaa..aku da agak..sal Hal sambung blajar tuh laa.Emmm..dia kata ta de sokongan.Coz kolej berbayar nty bazer je kalau pergi.Mana2 pon sama.U mana2 pon guna duet jgak..Cuma ta nmpak sangat.Pergi mana2 ponn ta kisah.Tak kisah laa IPTA or IPTS..Yang pnting niat kat haty tuh yang pnting. keluaran dari IPTA ponn bukan semua  uh tol2 kuar tros mantap idop dorg.Sbab tuh laa wujudnya IPTS.memberi pluang pada sapa2 yang taa brape bgus dalam kptusan?kan?yeeelaa..semua orang mesti laa ada kesedaran kan?..Cuma kena ada duet laa.Tapi skrg mana2 IPTS ponn da ad jaminan pinjamam pembelajaran..so..what's the point haa pai ta nak kasi sangat p IPTS?Bukan taa mampu...cuma nak capaikan impian mak bapak and anak2 terpaksa tertekan coz impian mak bapak?hey papps!tht's not fair..

Bila anak2 mula tunjuk pemberontakkan,tau plakk na marah.Tapi anak mana je ta ngamok kalau tak de keadillan dlm hal2 macam nih?Come on laa..Kena ade rsa percaya ciket dlm diri tuh untuk anak2 yang macam aku nih haa,Yelaa..nampak jahat and terejal.Tapi kalau bukan parents sndiri percaya kitorg..siapa lagi?pakwe?hahahaha..ha tuh laa..bila anak mula ada pakwe pandai pulak nak cakap and pertikai kan:


 "kenapa nak ada pakwe?kenapa samapai nak carik kaseh sayang kat luar sana?apa??tak cukup dgn apa yang mama/papa/ayah/mak/daddy/mummy/abah/umii bagi selama nih ke kamu ke?" 


aiii..ketika tuh,aku wakil komuniti anak2 tertekan nih rasa nak je jawab..
 "ye..memang tak cukup..tak cukup adil dan kepercayaan untuk saya nih tak de"


tapi aku mana laa ada hak nak cakap macam tuh..kan?haii.
..don't know laaa..from COMPLICATED downloading to HARD...