Followers

Feb 13, 2011

wonDer

 Bloggie baby...
Aii..da brape ri aku diam kan..?
Kau rindu aku taa?
Aku rindu kau laaa B....
sangat2...sebab kat kau je laa aku bercerita n meraban2...huhuhu..
Walauponn kau taa cakap,tapi ase puas bila dapat cter kat kau....
Love you honeybee...
XoXo~


Okkay,cukup bermanja dengan kau..
sekarang aku naa cter ngan kau..
Emmm..tapi aku taa tau naa start yang mana satu..
Okkay laa,nih aku naa cter sal aku kat umah nih haa..

Baru2 nih aku dapat lagi offer sambung study...
Happy..& excited jgak2 aww...!
Yelaa..
macam taa percaya aku d'offer apa yang aku mintak time isik borong dlu..
hahahaaa..
Then kali nih ponn aku dapat NURSING lagi..
emm...
Aku wonder laa...
Aku taa penah taa suka or rasa macam ta nak ponn kat bahagian nih..
and aku ta de hal ponn sebenarnya if dapat ke takk..
dapat alhamdulillah laa..
Coz parents aku asekk nak aku amek course tuh...
aishhhhhh...
ntah laa..
aku cuma nak satu bidang yana aku leh bawak and aku taa kan menyesal kemudian hari..
contoh2 banyak keliling aku..


Aku tinggal buat keputusan and pergi jee..
Emmmmm....


Cakap sal keputusan...?
Ta lama ddaa nih jap2 lagi kuar laa keputusan SPM aku..

Cuak laa shioottttt,....
Aku hope aku dapat okkay laa...
Aku hope pass laa semua ponn da alhamdulilah ya ALLAH...
aminn~