Followers

Feb 25, 2011

yaikkksss!

  

haissshhhhh...rasa nak muntah laa..mana takk nya doee...da laa aku ngah demam.Lagi plakk korang boleyhh buat aksi yang mau bagi aku muntah plakk an?weyyhh...macam laa aku nih bodo sgt taa faham apa yang korang cuba nak sampai kan..Kepura-puraan kotang berdua nih boleyh buat aku hilang hormat aww kat korang berdua!how dare you....?


Lama2 aku perhatikan..yeeee...aku da nampak.Aku da nampak dengan jelass.Tapi nak buat cam mna korang nih aku memang daa start sayang taww takk?last2 nih kee keputusan EXPERIMENT nih?bullshit!bodo doe ko..korang senang jee kan patah kan haty aku?senang aku bagi kepercayaan aku kat korang,,tapi korang broke tht things macam tuh jee?apa?????ko ingat haty aku nih karipap ke?aku mungkin taa kan balas apa korang buat.Tapi korang ingat laa..setiap perbuatan ada balasan.Dan pada aku.antara korang boleyh salahkan aku and ktawekan aku..tapi kita kna igt,...ALLAH NIH MEMANG SENTIASA ADIL.


Btw,aku doakan korang bahagia okkay wokk?coz aku taa reti naa mrah korang berdua.Aku cuma boleyh telan dan lupakan kemudiann maafkan korang.Rambot sama hitam,tapi haty2 mcm2 ada kan?aiiiii....Percuma ajaa kalau tunjuk suci kalau haty terlalu mementingkan diri sndiri.Kan?am i right Bloggie?Aku hanya manusia biasa yang sentiasa buat silap..tapi aku jugak insan yang tak penah mau ponn lakukan kesilapan.Maafkan aku sebab aku mula marah dengan kalian berdua..love you till ever babe!