Followers

Mar 1, 2011

Bulan ke-3

 Febuari daa pergi sekarang Mac muncul dengan senang haty.Macam2 benda da jadi kat aku sepanjang bulan febuari nih.Yela..ramai jugak yang label bulan nih as bulan cinta.Bukan apa,sebab tarikh valentine day tuh kan dalam bulan feb nih.Hahhahaa.Conclusion..bila cakap da masok bulan dua semua macam ta sabar ponn nak celebrate valentine tuh bersama yang tersayang.tapi aku taa kata semua orang ponn sambutt hari berkaseh sayang nih.

ok laa,post aku kali nih bukan nak cakap pasal valentine day ke apa,sebab lagi ponn valentine ponn da lama lepass da.Hari nih aku naa cakap sal masuk harini kira da masuk bulan ke-3 da aku,annyss,cherry and semua budak2 badge aku tinggalkan sekolah.yeaaa....3 bulan da ta sekolah rasa macam baru semalam jee aku p amekk paper SPM uhh..Tak de lagi daa aku dengar announcement macam kat sekolah dulu.Kalau takk boleh d'katakan setiap satu jam mesti ada jee cikgu2 aku tuh nakk wat pengunguman.huhuhu.sekarang da ta de da.Kalau ada ponn aku laa yang announce sndri kat adek2 aku time dorang balik sekolah.hahahaha.announce jangan letak baju sepah2,makanan akak da masak nty makan jgn lupa basuh pinggan.ad baju lagi siket dalam msin tuh,sidai.Hahahahahaha,.tenging jee muka adek2 aku.

lagi pulakk nama ponn da masok bulan mac kan.Tinggal brape hari je lagi untuk aku amekk keputusan SPM aku,cuak!bla teringat sal nih jee nty aku tba2 macam naa muntah aww.burrrrrrrrrrrrr~loya tekak.apa yang aku makan tadi ase macam nak kuakan blik seyhh!haahahaha.alamak!selekeh laa plakk.wekekeke.pas jee kua result nih nty,aku kena tggu lagi.yea..tggu mana2 IPTA pggil.kemasukkan IPTA/IPTS tahun nih bulan september nty.Sebab nak lepaskan mana2 panggilan luar negeri katanya.Peh...ta kan laa plakk aku dapat p oversea kott.UiTM ponn lom tntu lagi.Tapi if dapat Allhamdulillah,if ta dapat ta kan aku na kuburkan plak semangat sambung belajar aku nih.Btul takk?

Korang semua wish laa kat aku okkay?moga2 semua budak badge aku dapat result yang membanggakan.amin~

Sepanjang 3 bulan aku tak sekolah nih jugakk,aku dapat ramai kawan baru aww.tapi macam yang korang tau laa kan,aku nih mana ade kawan pompuann.Semua lelaki.Aku kenal ngan budak2 3 suku.hahahhaha.perangai and kepala memang tintong doe..tapi pada,yeaa...they good.kelakar pulakk tuh.Sekarang aku makin rapat pulakk dengan GELONG.da macam kawan bhaekk ponn ad gakk.Padahal aku ponn baru jee kawan dengan dia aww.Dia bhaiikk.cuma tuh laa nakal and kadang2 tak senonoh gakk pangai.wahhahahaha.apa2 pon Gelong...aku happy dapat kenal dgn kau.And hope kita semua jadik kawan paii bila2.kan3?