Followers

Mar 28, 2011

lama menghilang

 hai bloggie...rindu aku taa?ummmm...huhuhuhu...sorry laa yee coz da lme aku ilg kn dri buat seketika.ummm..macam2 jadi aww.aku masuk wad la...aishhhhhhhhh....denggi bebe!tuh semua jadi time b4 kua result arr..

 tapi sekarang aku da okkay da..da sihat beb..da puas merayap da..huahuahua.sekarang da kje dgn ayah,chehhhh!macam laa ada company pulakk ea...kje warong jepp doe aku..tapi syok!fun gile...huhu..annyss ponn kje dgn aku.. cakap sal result lakk ea...ummm...ok jepp laa..yg pnting ad A laa kn...and ta de yang kantoi...yg penting2 semua aku credit laa..allhamdulillah la..mak and bapak aku ponn macam puas haty laa jugakk kan..huhu..paling penting aku da cukup buat semua yang ta suka and sealalu pandang rendah kat aku bukak mata and dorang macam sentap laa jugakk kan...hahahaha...ye laa..aku belaja men2..time tusyen aku dating laa..ponteng laa...aiiii..macam2 laa...buku lagi arr jarang aku sentuh aww...huhu...ta de istilah study hard mahuponn smart aww..hahahahaha...jgn pelikk aww...tapi tuh laa hakikat nye..kalau aku betul2 belajar..mungkin lagi bnyk A aku dapat bagi kat mak aku.huhu...anywayy...sekarang betul2 rasa bebas aww...ngehehehe..IPTA or IPTS ...huhu..ta pyh wsau...mana2 ponn bleh daa sekarang..huhuhu...