Followers

Jun 24, 2011

Jalan Joned Fixie's !

 Ye seperti yang kita semua sedia maklum,memang tengah hot la kan aktiviti MENGAYUH semakin popular dikalangan masyarakat beli.Tak lupa jugak aku nak persembahkan sekalung Tahniah kepada kaum keluarga besar Jalan Joned yang sedang bergiat aktif dlm sukan ini.

mula2 memang sikit je budak yang joint kayuhan basikal yang meriah nih,tapi sekarang da ta jadik masalah sebab boleyh dikatakan ramai jugak laa budak2 JJ (JALAN JONED ) tgh gilerkn fixie nih.bukan setakat dapat pleasing beb,tapi aktiviti sosial nih da buat bebudak JJ campur gaul dengan semua warga dari setiap pelusok kota MUAR ini. .hahahahhaha. .aku pon jadik excited aww bila cter sal fixie nih. .

So.jom aku tujuk kat korang fixie2 keluaran JJ okkay?
Baekkkkkk dohhh ~




 Cun kn?
Tapi aku lom dapat agi joint rider2 jj'S fixie nih g mengayuh.ta pe,one day i will okkay ?
OO lupa pulak aku nak TNJUK D'ANTARA pemilik2 fixie kt atas nih