Followers

Jun 16, 2011

sedang cuba lakukan

Apa yang aku sedang cuba lakukan nih ?
okkay,macam2 sebenarnya tapi maksud post aku kali nih ialah yg akan aku buat buat masa nih . .
first skali aku nak btau yang aku skrg da ad dia aww..dia uhh kwn baru aku. .dia simple je,da lama da ak ada dia..ad la dlm 2 buln da kott. .cuma jrg guna dia..sbb kesibukkan aku b'kerja. .hahahaha..lagi ponn ta de sapa yang nak teman aku. .
The Gacho's semua dah ad sorg satu.Berkat pengaruh CEO the GACHO's grouping nih laa ktowg semua pon ada dia.. nak tau sape?jeng3x. . .

FIXIE

Haa yang itu laa dia. .fixie aku,so. .bila da ada dia uhh laa aku strt kayuh semula sbb last aku mengayuh asenye mse form 3 kott. .lalalalalallala~
Dia cumel an?abg aku laa yg wtkn semua. .ak oder je arr kt dia. .hahahaha..nk pink?ha. .baik ta abg aku spray an pink fluorocent tros...i loike bro!!!!!!!!!!!!

Bila dah ad nih apa lgi,test market la ktorg..gempak la jugak sebab bila kayuh ktowg ber'6 PEREMPUAN semua aww. .apeh jee. .Bf ak bsing aww sbb dia kta

"BSIKAL TUH TAK DE BREKK SAYANG. . .  ."

GRRRRRRRRR...
tapi bila aku pujuk2 dia bagi jugak..n siap dtg teman ag ak main kt tnjg uhh. . hahahaha..pusing2 kayuh dengan dia ?hahahah. .kelakar,tpi bila dia kayuh,comel aww...cm kna jee. .bila aku soh angkat stu dia kata ta nk laa sebab dia ta de msa nak kayuh. .cheeh!hahahah.. yla syg. .

Okkay,satu da pas ak cter. .
sekarang nak cter tentang stu lagi bnda yang aku sedang cuba akan lakukan kelak. .
mesti buat sebelum cherry si mgkok ayun tuh blik ,..
hahahah. .

 NEW HAIR COLOUR

adoreable!


Haa tuh la kaler yang akan aku buat nty. .
Apa name dia?DIRTY BLONDIE . .kn?
hahahaha..
msti akan buat punya laa sebab ak suka tgk kaler uhh. .Bak kata bapak aku,nak kaler jgn kaler yang tak terang,apa kessss...?
hahhahaah..bygkn bapak ak ckp cm tuh?hahhahaa..
Bukan ap dohh,mme la sekarang pon rmbt aku da kaler. .terang la jugak kalernye..yellow gold. .
tapi nk agi terang. .biarkn!puas haty aku. .
nty da bosan ta yah tukar lgi. .tgk la keadaan kot, .hahaha
ta jnji! lalalallalal. .