Followers

Jul 18, 2011

Cuti

Hari cuti yang aku nak kisahkan kat sini yelah hari cuti yang paling okkay lah wlupon ta seindah mana.Cuma hari cuti aku kali nih aku d'temani orang2 yang aku sayang.Aku ada ain ,adenn,n cik cu..mula pagi mcam biasa lah,tugas harian tetap kna jln sepeti bse.basuh bju n sidai bju with mengemas rumah.Cuti kali nih kami semua sempat kemas bilik sekali aww...wekekeke...ubah balik furniture yang dalam bilik tuh kmudian buang lahh apa2 yang ptot.Aishhhhh..puas haty aww..wlupon penat tpi bila berkemas ramai2 uh jadik best pulak sebab mulut msing2 kecoh je...Merapu jgn ckp lahh...hhahaha..MEMEY laa ~ huhuhu

Lepas kemas umah smua pon badan lepak,mta pon ngntok.Sementara tggu Ain balik tusyen uhh ktowg lelap la b'simpang sior baringnye msing2..kol 3 petang Ain blik siap bawak pisang goreng aww...My fav d'wktu bosn...hhehehe...bangun n lepak jap dlm bilik smbil ktwe2 tgk KL GANGSTER
lincah smua mndi bila da kol 4.

Kenapa pukul 4 ea kena mandi?
haaa..nih lahh aktiviti time cuti kali nih yang paling d'tggu2..huhu..KAYUHAN FIXIE by the GACHO'S girls team. chewahhhhh.. ! nama nak gah..macam aktif sgt plak kayuh nih.padahal bila ari cuti je dapat peluang nih.ngam2 semua Gacho's MAN ta de..hahahah..ap lagi,pleasing laa whoiii kat TANJUNG MAS,MUAR tuh.Kitowg gerak dari umah dlam kol 4 lbih la jugak..cuaca pon memang baekkkk..panas aw! da la aku bantai pakai tshirt hitam.hheheeh..planning kayuh aku ajak mmber.member?hehehe...yeee...

Nma dia hafiz bahrin.Tapi ta jadik sbb dia bz laa dgn fixie yang baru dia yang baru dia angkat smlm kt melaka.sob!sob! sedeyh awww.... kalau ta mmg da kayuh dengan dia dahh..Dia comel aww..market!heheehe..kalau dengan dia semalam habislh girl2 yg kt sna pelik KENAPA LAH MAMAT NSEM TUH KAYUH DENGAN BUDAK GEMOK TUH? haisshhhh!pedulik apa...kn awk kn? wekekeeke...

Lepak punya lepak kat bendera besar at dataran uhh,jap agi muncul ler 3 orang mamat menggila je naik fixie.Comel aww..ingat kn sape lahh...upenye topet ,mirul n tomok .huhuhu..comel aww dowg . yelahhh..selalu jumpa dowg naik moto jee..kali dtg naik fixie aww.thnx laa mokk sebab tunaikn jnji teman aku kayuh.sayang kau la sgt2 ! n both of you too ok? heheheh..tpi still sdeyh sbb org yg sepatotnye teman bz pulak dgn gf.its ok la ye adikk .

btw mmg syok.kli dapat keluarkn peluh bykkk..hahahah..hope nest time semua sayang2 aku ad teman aku kayuh.meh kita kayuh nty muka derk je...kadang2 je muka kita klua tp klua smua hot babe! kn?
heeheh..muchooossss!

belah malam pulak sesi makan bersama kaum keluaga.kcuali mak dan ayah aku.best ! sbb aku mkn kt luar n bf aku pon ada skli.wlupon dia tahu ak still marahkn dia,tp dia tetap datang jumpa aku.thnx sayang..jumpa awk,sy terus okkay.heheheh...

CUKUP semua pas makan semua pon balik.thnx too kt my big cousin amin sebab angkut ktowg smua gi kedai makn..heheheh...