Followers

Jul 10, 2011

Goyah ke aku ?

 Kala semua sibuk post sal sketsa 9 july 2011
aku pulak nak post sal sketsa aku pada tggal yg sma jugak..
MENGAPA?


Ye..semuanya berjalan dengan lancar..kehidupan aku...jiwa dan peribadi aku..penafasan juga baik sbb aku still dapat hirup udara yang segar sehingga ke hari ini..Termasuklahh kisah cinta aku yang semakin lama semakin baik..macam mana pulak dengan kehidupan pergaulan sosial aku?Alhamdullilah semua okkay..cuma aku tertanya2 goyah ke aku dengan semua nih?Aku keep thinking sal semua nih..haty nih ta pnah terfikir nak ada yg baru sbb si dia da ckup utk aku.tapi sekeliling bertanya:

"KAU TA TAKOT KAU SUKA DIA..?"

Macam mana aku nak cakap ea?come on lahh,aku cuma berkawan dan terima semua huluran perkenalan yang ada yang sudi.Semacam mana aku pnah cakap,bialah si dia yang ada nih ta ckup semua tapi dia cukup utk aku nih.Kaya n rupa aku ta pnah care lansung..

Sayang....
sebagaimana 
sy percayakn awk...
saya harap awk ponn dapat percayakn sy..
sebab aturlahh lelaki yang kira sempurna kat mata orang lain...
tapi sy cuma sayang awk dan awk je yang sy nak..