Followers

Jul 1, 2011

Mereka Aku rindu

Ola Bloggie!
Lama rasanya aku ta singgah sini.Rindu aku ta?
Angin malas sedang melanda woo..HUHU..jangan mara lah,sebab dah lama ta jenguk kau kat sini.Hai,okkay. .apa aku na ckap ea?ha. .aku nak cter skrg smua dah normal..i miss my besties. .sgt2 weyhh. .skrg aku dgn annyss nmpknye makin okkay.Bila pertimbangkn apa yang DEAR kata,
ad betulnya jugak.Buat derk je lahh..jgn pk2,kalau pk smpai bila ponn haty ta senang.HUHU.yeppp!tht's ryte syg. .mslh yg melanda kami bertiga nih pon aku ta tau hujung pangkal.
Yelh,ta pnah berenggang memang terasa laa tiba2 berjaohan n ta dapat jumpa mcm nih kan?
Hope segalanya akan kembali NORMAL sebab
aku rindu masa2 KITA BERSAMA dulu..

Kalau Bagi masa setakat 24 jam pon aku ta ksah.
Cukup la kot kalau tuh je masa yang ada utk KAMI bertiga.
Walaupon jaoh kita still susah nak lupa kn?
Aku rindu kau giler2 laa . .
TERnyata semua nih betul2 jelas sebab skrg ada masa je mesti aku msg annyss..
Sllunya dia lah yg start dulu..HAHA.. Aku suka sebab dah lama ktowg ta mcm tuh..macam2 jadik dan semua
yang jadik kat ktowg nih betul2 menguji kesabaran kitowg..
betul cakap org stu msa nty kitowg akan diduga dengan perkara yang mcm nih..

Korang..
Janji aku,selagi aku boleh pertahankn hubungan kita,aku pertahankan..
Selagi aku boleyh jaga,aku jaga...
Dan selagi aku idop korang kena tahu aku always ada dgn korang. .
Aku ta nk korang sdeyh2 or nges2. .
Sebab yang sllu nges n sdeyh tuh kn aku..
HEHEHEHE..
kn?
So aku nak korang happy n sentisa ketawa..
okkay babe?
Aku sayang korang sangat2. .
Giler rindu nih weyh..
HAHAHA

Tak lupa jugak buat kawan aku yang dah aku lukakn hatyny..
Aku mintak maaf sebab kata2 aku buat kau terguris..
Aku ta de niat lansung nk keruhkn keadaan antara aku dengan kau..
Aku mungkin bukan SAHABAT SEJATI kau..
Tapi aku cuma cakap apa yang patot aku cakap sebab aku rasa
mcm tanggungjawab aku bila org yang aku dah syg buat silap..
I'M SO SORRY babe...
Aku tau mungkin lepas nih kita dah ta mungkin macam dulu lagi..
Tapi satu hari nty lagi akn sakit ble org yang kau ta suka or musuh tradisi kau
memalukn kau ats sbb silap kecik yang ptotnya kau boleh padam nih.
jaga dri baik2..
Aku ta nak kau semacam mana aku mula2 kenal dulu..
Aku dah ta nk kau yg dulu selalu kecewa dan sdeyh tuh..
Aku faham perasaan org yg suka buat org happy..
Sebab kita mmg sng buat org ktwe tapi kita memang susah nak buat haty kita
betul ketawa dan happy semacam yang kita buat kat org2..
to SH,aku tipulahh kalau aku kata aku ta sayang kau..
Tapi aku ta leyh tipu jugak sebab aku ta kn boleyh masuk dunia kau..
FANTASY
kita KAWAN lain2 bicara.
Tapi kita punya satu ikatan iaitu PERSAHABATAN & PERKENALAN
yang aku akan igt sampai bila2..
ILYSM~