Followers

Jul 16, 2011

minggu MALANG

shit!
Ntah kenapa ringan je jeri jemari aku nih nak type words tuh..
yang pastinye itulah yang sedang aku rasa..
MINGGU MALANG bagi dri dan hidup aku...
sbb macam2 jadik..
tangan aku kena kuali pnas..
SRETTTTTTTT! amek kau ! ada bekas seumur idop...
pas uh MALANG lgi sbb aku dah pon lepaskan seseorang yang aku anggap ABANG pergi jauh dri aku..


dear ABANG ..
    Aku rasa inilah keputusan yang paling baik utk kita semua..termasuklah kau..kau pergilah dengan idop kau..kami bialh dengan kami je.selama nih pon kami ta de ABANG yg menjaga..kami hanya ada kami je...ABANG,aku tahu kau baik..aku jugak percaya bukan niat kau nak lukakan haty kami macam nih.Tapi benda dah jadik..Aku ta mahu kau pergi..tapi aku jugak ta nak kau pedulikkan aku semua kt sni..sebab aku tau jaga aku semua mmg menyakitkan kepala kau..beban kau makin bertambah.cukup lah.biar semua yang pernah kita lalui jadik satu memori antara kau dan kami semua.Cuma aku nak cakap kesabaran aku ada tahapnye.Tak kisah aku ada hadnye.tapi kalau kau snggup pentingkn dri kau lebih dari nilai PERSAHABATAN kita.kau pergilah...aku da muak..rasa percaya utk kau dah ta de.Nama kau hanya nama.Gahnye kau d'mata aku dah ta de.sebab aku mula hilang rse PASTI dengan kau..Kau pergi jangan datang lagi.Jangan dekat lagi dengan kami semua..cuma satu aku nk ingatkan.jagalah dia baik2..Kau ta kan mungkin dapat org yg baik mcm dia lagi.sekali kau kecewa,berkali2 akn dtgnye bahagia jika kau selalu ikhlas.Tapi sekali kau mengkhianati,bertimpa2 akibat menanti.BERUBAH lah..sebab aku cuma nak kau buktikan janji yang kau dah pernah buat.Aku cuma mahukn capital G yang positif.


Aku cuma manusia biasa yang tak pernah lepas dari lakukan kesilapan.
cuma kadang2 aku pon tak jangka ini jadiknye...
Rengekkan aku cuma bukti aku rindu..
Tangisan aku cuma sekadar tagih perhatian dari kau..
esakkan aku cuma mahu ingatan dari kau yang hanya utk aku..
salah ke aku tuntut smua nih?
ATAU mungkin ta de lagi utk aku semua nih?
Maafkn aku sebab aku saja carik gado dgn kau..
kau diam,aku tak senang dduk..
aku cuma nak tahu kau okkay ke tak..
thnx sbb kata2 kau yang aku ta kan pernah lupa..

  1. awak dah tak faham saya
  2. awak memang carik gado kan?
  3. saya nih bf yang tak bagus kan?
  4. saya endahkan awk ke?
  5. memang nak tengok aku angen ke? 
  6. kenapa kau buat aku cakap macam orang gila?
  7. kau nak menagis kenapa?
  8. Kau nanges nak aku pujuk ke?jgn harap lah
  9. aku tak nak dengar kau nanges.
  10. dah lah,.malas sy nak layan awk
emmmm..semua pon tau sy yang salah wakk..
saya sayang awk sangat..
saya tau awk ta sengaja pon semalam kn..
saya cuma nak awk okkay..
sorry sayang..
cuma dah ta de siapa nak dengar sy citer...
hmmmmm..