Followers

Jul 21, 2011

Semasa

Bercakap tentang SEMASA nih mcm2 aku nk komen kat post kali nih.Mana taknye mcm2 jenis keadaan semasa yang ada sekarang kan?Pakwe semasa..kerja semasa..harta semasa..jualan semasa.. smualh mmg ada je semasa nih.
Bukan apa,maksud aku bila dah semasa maksudnya ta kn kekal lama.So aku dengan bangganya nak menghindarkan SEMASA nih jauh2 dari aku.


Contahnya mcm pagi tadi ayah ada cakap kat aku yang dia nak beli fonn baru yang adalah stu line komunikasi nih buat promotion.Dia mintak aku dengan ain la yang pergi tanyakn.Tengahari tdi aku dengan ain pon pergi la riki,tanya punya tanya upenye aku igtkn btul laa 99 jee upenye +567 ag bru dpt fon yg hrga dlm promotion tu.Lebih baik aku beli baru terus,ta yah ssah payah nak pk byr line buln2..SEMASA dua tahun kna ikat kntract la bgai,pas uh kita leyh ske haty.Dah stu mcm menipu stu lagi pada aku drpd terpengaruh dengan promotion semasa nih lbih baik laa aku angkat fon baru.Harga kt pasaran pon kn harga SEMASA so,bila2 leyh..tggu je laa..kn?

Satu hal lagi aku tengok BF aku makin lama makin macam mamat singapore dahh.. aii ap pon ta leyh laa kau sayang. .bukan apa,mmg lahh cool dia mkin lama mkin stylo..aku suka,smua pon suka.tapi yang peliknya kenapa kwn2 dia keep talking yang dia skrg lain.SEMASA dia dengan aku nih dia lain berbanding dlu.KENAPA pulak?perubahan semasa yang bf aku buat nih bgus sbb dia mkin smart...bertanggungjawab dan kalau semua na tahu dia mkin rajin kerja.ALHAMDULLILAH...
cuma kalau boleyh perubahan yang  positif nih sepatotnye biarlah kekal sebab ta bgus lahh kalau perubahan nih cuma perubahan semasa.Nazak oiii nty...biar wluponn kte bkn sebab aku,bf ak tetap smrt n mkin lme mkin berwawasan mcm skrg..kn?amin~